لوگو امرداد
برگزاری پنجاهمین نشست یکشنبه‌های حقوق‌شناسی

نسرین خنجری؛ هنرمند زرتشتی سخنران هنر در خیابان‌های شهر

honardarنسرین خنجری، هنرمند زرتشتی در پنجاهمین نشست از مجموعه‌ی یکشنبه‌های حقوق‌شناسی با عنوان هنر در خیابان‌های شهر سخنرانی می‌کند.

در نشست یکشنبه‌های حقوق‌شناسی، هنر در خیابان‌های شهر از دیدگاه حقوق و جامعه‌شناسی به هم‌نگری گذاشته می‌شود. نسرین خنجری هنرمند زرتشتی، کارشناس ارشد تیاتر و عروسک‌گردان همچنین وحید آگاه، هموند علمی دانشگاه علامه طباطبایی، کاوه رضوانی‌راد، مشاور حقوقی خانه‌ی هنرمندان و محسن شهرنازدار، انسان‌شناس و پژوهشگر موسیقی در فضای عمومی از سخنرانان این نشست هستند.

این نشست با دبیری تهمورث بشیریه، هموند هیات‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی و مدیرعامل انجمن حقوق‌شناسی، یکشنبه 22 دی‌ماه 1398 خورشیدی از ساعت 17 تا 19:30 در تالار حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود. خانه‌ی اندیشمندان علوم‌انسانی در خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو جای دارد. شماره تماس 88911611 برای پاسخگویی و دریافت آگاهی بیشتر در دسترس است.

انجمن‌ حقوق‌شناسی و خانه‌ی اندیشمندان علوم انسانی با همکاری واحد فن‌آور حقوق و هنر پنجاهمین نشست از مجموعه‌ی یکشنبه‌های حقوق‌شناسی را برگزار می‌کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30