سپاسداری انجمن زرتشتیان یزد از پرستاران نمونه

انجمن زرتشتیان یزد از هما مهربانی و خورشیدِ ناهید پرستاران زرتشتی برگزیدگان سال 1401 سپاسداری کرد.
هما مهربانی پرستار برگزیده مدیریت درمان استان یزد و خورشیدِ ناهید پرستار برگزیده بخش آی‌ سی یو بیمارستان رهنمون یزد، برگزیدگان سال ۱۴۰۱ هستند. انجمن زرتشتیان یزد همچون سالیان گذشته که پرستاران نمونه زرتشتی را ارج می‌گذارد امسال نیز هم‌زمان با نشست هیات مدیره گردش ۶۳ انجمن زرتشتیان یزد، چهارشنبه 10 اسفندماه با پیشکش هدیه‌ای از پرستاران برگزیده سپاسداری کرد.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *