پیک‌نیک در دبستان جمشیدجم

دانش‌آموزان دبستان جمشیدجم، دورهمی شادی را در پیک‌نیک درون‌مدرسه‌ای گذراندند.

پسران جمشیدجم یک روز با هم‌بودن پر از جنب‌وجوش و بدون کیف و درس را در کنار یک‌دیگر تجربه کردند. این پیک‌نیک چهارشنبه 22 اسفندماه 1401 خورشیدی از ساعت 8 درون مدرسه برگزار شد. در ادامه از ساعت 10 در آیین گهنبار توجی پایان سال همازور شدند.

فرتورها از تارنمای مدرسه جمشید جم است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *