لوگو امرداد

سالن فرهنگی ورزشی دکتر کاوسی در اردکان راه‌اندازی شد

مجموعه فرهنگی ورزشی دکتر کاوسی (سالن پلاتو دو وجهی) در اردکان یزد به منظور یادبود ایشان و با ظرفیت ۳۱۶ نفر راه‌اندازی شد.
دکتر پرویز ضیافت در حاشیه آیین افتتاحیه با ابراز خوشحالی از این‌که خانواده دکتر کاوسی و همسرش توانستند با اهدای زمین، این کار نیک را انجام دهند، گفت: امیدوارم این عمل باعث رضایت همشهری‌هایمان باشد و بتوانند برای اعتلای سطح فرهنگ اردکان قدمی بردارند.
وی افزود: یکی از آرزوهای پدر همسرم این بود که بتواند یک خدمتی بکند، خیلی خوشحال هستم همان چیزی شد که هدف آن روان‌شاد بود و یک کار عمرانی که الان به ثمر رسید.
وی ادامه داد: امیدوارم روح آن روانشاد شاد باشد و هم این‌که از این مکان بهترین بهره‌برداری بشود.
این خیّر گرامی افزود: برای من عجیب بود؛ چون این زمین خیلی وقت اهدا شده است، اما من که حداقل سالی یک دفعه به اردکان می‌آمدم می‌دیدم هیچ خبری از ساخت و عمران نیست.
ضیافت ادامه داد: تا اینکه روزی همسرم گفت تماس گرفتند و گفتند برای‎ افتتاح مجموعه فرهنگی دکتر کاوسی شما را دعوت کرده‌اند؛ من از این خبر شوکه شدم ، وقتی به اردکان آمدم دیدم چه زحماتی کشیده‌شده که واقعا قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه من اهل اردکان هستم و کاری که در این شهر انجام می‌شود من نیز از آن استفاده می‌کنم و لذت می‌برم، خاطرنشان ساخت: یزد و اردکان همیشه نمونه بوده است.
دکتر ضیافت بیان داشت: به‌واقع یکی از افتخارات من این است که اردکانی‌ام، بسیار هم اینجا را دوست می‌دارم و به مردمش نیز عشق می‌ورزم.
مجموعه فرهنگی ورزشی دکتر کاوسی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع، اهدایی دهشمند بزرگوار دکتر کاوسی، با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان توسط شهرداری اردکان به بهره‌برداری و اجرا رسید.

5 48

1 53 2 49 3 51 4 51

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06