جشن زایش اشوزرتشت و نوروز در درِمهر سیدنی

جشن نوروز  و خجسته زایش اشوزرتشت، روز ششم فروردین برابر با ۲۶ مارچ ۲۰۲۳ در درِمهر سیدنی برگزار شد.
برنامه با اوستاخوانی موبد پشوتن و نونهالان از ساعت 12 نیمروز آغاز شد، سپس حرکات موزون و سرود با هنرمندی باران و بهار بهمردی، آوا و دانیال رشیدی و هستی طهمورث‌زاده انجام شد، سپس نازنین خورشیدیان درباره‌ی اشو زرتشت اسپنتمان و تاثیر او بر جهان و جهانیان سخنرانی کرد. در ادامه همه برای ناهار و دسر پذیرایی شدند و برنامه رافل انجام شد که کادوهای زیادی از طرف اسپانسرهای رافل به عزیزان برنده داده شد. برنامه با پایکوبی و موسیقی تا ساعت 16 ادامه داشت. استقبال قابل توجه بهدینان از این جشن بسیار باعث خشنودی بود. میز هفت‌سین را آزیتا پوروشسب در مکان داخلی درِ مهر چیده بود.

فرتور از نازنین خورشیدیان است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *