لوگو امرداد

نشست اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران برگزار می‌شود

اتاق بازرگانی زرتشتیاننشست اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران با جستار بهترین سرمایه‌گذاری در دوران رکود و تورم برای کوتاه‌ مدت و بلندمدت در تالار ایرج برگزار می‌‌شود.
اتاق بازرگانی زرتشتیان از ساعت 9 در روز آدینه پانزدهم اردیبهشت‌ماه 1402 با سخنرانی جمشید دارابیان-سرپرست کمیسیون مالی انجمن زرتشتیان تهران گردش 45 و فرنشین کمیسیون مالی گردش 44 و بازنشسته بانک ملی، در تالار ایرج میزبان همکیشان خواهد بود. این نشست درباره‌ی رکود و رونق دو وضعیتی است که گاه‌گاهی اقتصاد یک کشور درگیر خود خواهد کرد که این پرسمان (:مساله) بخشِ جدایی‌ناپذیری از دانش اقتصاد است. بنابر‌این افراد باید ازپیش نسبت به «بهترین سرمایه‌گذاری در زمان رکود» و «بهترین سرمایه‌گذاری در زمان تورم»، آگاهی کافی داشته باشند. چگونگی اقتصاد کلان و همچنین بازارهای مختلف مسکن، طلا، سکه، ارز و بازار سرمایه در هرکدام از وضعیت‌های رونق و رکود اقتصادی ناهمگون خواهد بود.
اگر می‌خواهید سرمایه خودتان را در جایی سرمایه‌گذاری کنید. دو راه پیش روی شما قرار دارد، سرمایه‌گذاری بلند‌مدت و سرمایه‌گذاری‌ کوتاه‌مدت که هردوی آن‌ها کاستی‌ها و برتری‌های ویژه خود را دارند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری، پژوهش‌های بایسته‌ای انجام دهید و از کنکاش کارشناسان مالی استفاده نمایید، زیرا ممکن است یک روش سرمایه‌گذاری برای یک شخص نتیجه سودمندی داشته باشد، اما درست همان روش برای افراد دیگر سودمند نباشد، بنابراین باید آرمان کلی سرمایه‌گذاری خود را مشخص کرده و با توجه به آن، راه مناسب خود را پیدا کنید. در این نشست درباره این جستار گفت‌و‌گو خواهد شد. ورود برای همکیشان آزاد است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04