لوگو امرداد

دعوت انجمن زرتشتیان تهران از همکیشان برای بازدید از کتابخانه مجلس

40 2انجمن زرتشتیان تهران، همراه با دعوت از همکیشان از برنامه بازدید از کتابخانه مجلس و ارج‌نهادن به ارباب کیخسرو شاهرخ، در روز یکم امردادماه خبر داد.

انجمن زرتشتیان تهران برنامه‌ای را برای ادای احترام به ارباب کیخسرو شاهرخ و بازدید از کتابخانه‌ی مجلس برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی انجمن زرتشتیان تهران؛ این برنامه روز یکشنبه یکم امرداد ماه از ساعت ۹ بامداد از میدان بهارستان روبه‌روی کتابخانه مجلس آغاز می‌شود. در این برنامه‌، بازدید از کتابخانه و بخش‌های گوناگون آن هم‌چون مرمت، نسخه‌شناسی و… گنجانده شده است. همچنین به ارباب کیخسرو شاهرخ و دیگر پایه‌گذاران کتابخانه ادای احترام خواهد شد.
برای هماهنگی‌های مورد نیاز، همکیشان علاقه‌مند به همراهی در این بازدید بیشینه تا پایان وقت اداری چهارشنبه 28 تیرماه با دبیرخانه انجمن تماس بگیرند و نام، شماره تماس و کدملی خود را اعلام کنند.
یا این‌که پیامکی به شکل زیر به سامانه پیامکی انجمن زرتشتیان تهران با شماره ۹۰۰۰۱۲۶۷ ارسال کنند.

اینجانب ……… با کدملی……… و شماره تماس……… خواستار بازدید از کتابخانه مجلس هستم.

یادآوری می‌شود؛ در سال‌های پیش از همه‌گیری بیماری کرونا، همانند این بازدید و ادای احترام با هماهنگی کمیسیون فرهنگی انجمن زرتشتیان تهران نیز برگزار می‌شده است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. چرا انجمن یک تندیس از ارباب کیخسرو شاهرخ جلوی مزارش در قصر فیروزه درست نمیکند.‌ این تندیس نماد خوبی است از وی بر سر مزارش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-19