لوگو امرداد

پروانه فعالیت انجمن زرتشتیان یزد تمدید شد

photo 2023 08 02 17 37 41 768x560 1پروانه فعالیت گردش 64 انجمن زرتشتیان یزد، 9 ماه پس از برگزاری انتخابات، به‌تازگی از سوی وزارت کشور ابلاغ شد.

گردش جدید انجمن زرتشتیان یزد پروانه فعالیت گرفت. پروانه فعالیت گردش 64 با امضای وزیر کشور، در خورداد ماه ۱۴۰۲ صادر شده و برای مدت سه سال تا خورداد ۱۴۰۵ دارای اعتبار است.
هموندان هیات مدیره گردش ۶۴ انجمن زرتشتیان یزد، به شرح زیر هستند:
کورش رشیدی شریف‌آباد: فرنشین
جاوید شهریاری‌فر: جانشین فرنشین
رشید ماوندادی: حسابدار
رستم بهرامیان فرشید: خزانه‌دار
ماندانا مهربانی زردشتی: دبیر
فریبا مالی
خسرو تشکر
فریبرز آتشبند
سهراب فیروزفرد
رزیتا آریایی‌نژاد
فریدون نجمی

سپنتا نیکنام، فرنشین دو دوره‌ی پیشین انجمن زرتشتیان یزد، دارنده‌ی بیشترین آرای انتخابات گردش 64، از سوی کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور احراز صلاحیت نشد و از فرنشینی گردش جدید و هم از هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان یزد کنار گذاشته شد. در پی احراز نشدن صلاحیت ایشان، برگزیده‌شدن سپنتا نیکنام به‌عنوان فرنشین که در انتخابات هیات‌رییسه گردش 64، آذرماه سال گذشته در تالار همایش انجمن زرتشتیان یزد انجام شده بود، مورد تایید وزارت کشور قرار نگرفت. خوردادماه امسال، هیات نظارت بر انتخابات با دعوت از نخستین منتخب جانشین (:علی‌البدل) و باشندگی هیات‌مدیره در فرمانداری یزد، انتخابات هیات‌ریسه را تکرار کرد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

8 پاسخ

  1. از ماست که بر ماست .
    سپنتا نیکنام در قلب هازمان زرتشتی جای دارد . قدردان همه زحمات ایشان در سالیان گذشته هستیم. تندرستی و پایداری ایشان را از اهورامزدا خواستارم.

  2. درود واقعا باعث تأسف و شرمساریه که هیچ واکنش و حمایتی از سوی بزرگان جامعه زرتشتی انجام نشد و فردی مثل سپنتا نیکنام که همه هدف و فعالیتاش در جهت رشد و پیشرفت جامعه هست کنار گذاشته بشه ، کاش اختلاف سلیقه ها کنار گذاشته بشه و کمی باغیرت و متحد باشیم

  3. چرا سپنا نیکنام بعنوان فرشین انجمن زرتشتیان یزد انتخاب نشد. چرا ما زرتشتیان همت نداريم ویکی که قابل ستایش است از نطر کار جماعت و اجتماعی و اقتصادی فرهنگی می‌گذاریم که کنار گذاشته‌ بشود وساکت می‌مانیم فکر نمیکنی فردا نوبت شما ها پس از دیگیری خواهد بود.ما باید پشتیبانی همدیگر باشیم .اهورامزدا یار ویاورتان

  4. این نیز بگذرد .
    دست بالای دست بسیار است و دست خدا بالاترین دستهاست

  5. در گاههای مختلف نماز میخوانیم کدخدا (مرد خانه)؛ دهدار؛ شهردار؛ پادشاه؛ پیشوای دینی که اشو و سردار اشوبی باشد درود و ستایش و یزشن و نیایش باد . منظور همه رئیسها می‌باشد که اشوبی( پاکی درون و برون) را حتما باید داشته باشند.خدایا همه مان را بیدار و آگاه نما تا بدرستی بیندیشیم و بدرستی بگوییم و بدرستی عمل کنیم. قدردان انسانهای نیک باشیم.

  6. با درود فراوان به همه شما بهدینان گرامی و درود به سرور ارجمند مهندس سپنتا نیک نام گرامی که چه در زمانی که در شورای شهر یزد باشنده بودند در جهت زدودن مشکلات وآبادانی پیشرفت شهرستان یزد بسیار کوشا بودند وهمچنین زمانی که به فرنشین انجمن انتخاب شدند پیوسته در تلاش کوشش بودند واز حق حقوق املاک… هازمان زرتشتی که درحال پایمال شدن بود بدرستی وبا کمال شهامت توانمندی دانایی جلو گیری نمود و دشمنان کینه توزان هازمان زرتشتی را در این جهت ناکام گذاشت ودر جهت پیشرفت وزدودن نابسا مانی های هازمان این جوان فرهیخته از هیچ کوششی دریغ نورزید و شایستگی لیاقت توانمندی شهامت خودرا به درستی نشان داد جناب نیکنام لذا شایسته است که همه بهدینان ارجمند در این باره همازور شوند و با سکوت خود نگذارند این جوان برومند فعال فرهیخته که خواهان فداکاری خدمت به هم شهریان یزدی خود و هازمان زرتشتی می باشد با کوتاه نظری کینه توزی افرادی و یا با کذب ادعا های واهی به کنار گذاشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-21