لوگو امرداد
مهرداد پولادی مربی تنیس روی‌میز

برای پیشرفت هازمان سنگ‌ها را از جلو راه برداریم

مهرداد پولادیمهرداد پولادی متولد 1361 در چهلمین دوره جام جان‌باختگان توانست مقام دوم تنیس روی میز آقایان رده بزرگسال، مقام دوم تنیس روی میز دوبل میکس و مقام سوم تنیس روی میز دوبل رده بزرگسالان را از آن خود کند. 

مهرداد پولادی، در دوره‌های آموزشی که در همایشگاه مارکار و آدریان بزرگ برگزار می‌شود به عنوان مربی به تربیت بازیکن مشغول است و به شکل خصوصی هم به علاقه‌مندان به این رشته آموزش می‌دهد.

بازی تنیس روی‌میز را از سال نخست دبستان از اهواز آغاز کرده و در سال سوم دبستان مقام استانی و مسابقات مدارس را از آن خود کرده است.

جام 22 نخستین جامی بود که مهرداد پولادی وارد جام جانباختگان شد و جزو سه نفر برتر این جام بود. مهرداد پولادی می‌گوید در تیم فوتبال آرش یزد هم باشنده است و در آن تیم پا به توپ است. زمانی که از سطح بازی‌های جام در رشته تنیس روی‌میز از او پرسیدم پاسخ داد: تعداد شرکت‌کنندگان جام چهلم نسبت به دوره‌های پیشین بیشتر شده و همچنین کیفیت بازی هم بالا رفته است. این به شوند این است که در این دوره بازیکنان تمرین داشتند.
به عنوان سخن پایانی مهرداد پولادی گفت کسانی که در هازمان نقشی دارند به هازمان ارزش بگذارند و تلاش کنند موانع را برطرف کنند و یاریگر هازمان باشند نه اینکه سنگ‌اندازی کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-13