لوگو امرداد

نمایندگان دبستان گیو در مرحله‌ی کشوری جشنواره مادر و دختر

مژگان مژگانی و ستاره سیستانی، مادر و دختر منتخب دبستان گیو و دارندگان رتبه نخست تیمی مسابقات استانی در مرحله کشوری جشنواره فرهنگی ورزشی مادر و دختر به رقابت پرداختند.

ستاره سیستانی، دانش‌آموز زرتشتی پایه ششم دبستان گیو با همراهی مادر خود، مژگان مژگانی، پس از گذراندن مسابقات درون‌مدرسه‌ای از دبستان گیو از منطقه 6 آموزش و پرورش شهر تهران برای جشنواره فرهنگی ورزشی مادر و دختر ویژه دانش‌آموزان ابتدایی دوره دوم برگزیده شدند. در ادامه، این جشنواره در مرحله استانی برگزار شد و نفرات برتر شهرستانی در مرحله استانی شرکت کردند. ستاره سیستانی و مادرش مژگان مژگانی همراه با برگزیدگان منطقه 6 در قالب یک تیم راهی جشنواره استانی مادر و دختر شدند و در یک کار گروهی به مقام نخست دست یافتند. برگزیدگان اول تا سوم مسابقات استانی پس از گذراندن تمرین‌های فشرده مهارتی و آمادگی جسمانی و دستیابی به هماهنگی تیمی در قالب تیم منتخب استان تهران برای مسابقات کشوری تابستان 1402 رهسپار سنندج شدند. از هر استان ۶ مادر و ۶ دختر با یک سرپرست و یک مربی آمده بودند. سرپرست تیم استان تهران، عشرت نوری و مربی تیم تهران، زهرا (دنیا) دنیوی همراه بودند. همه‌ی گروه‌های مادران و دختران منتخب استانی در کنار یکدیگر بازی‌های ایستگاهی مهارتی و آمادگی جسمانی انجام دادند.
بخش مهارتی شامل: تنیس روی‌میز، پرتاب‌ توپ‌های والیبال، بسکتبال، فوتبال و هندبال، کنترل بادکنک، بخش تلکسکوپ که گرفتن و پرتاب توپ پینگ‌پنگ از دو لوله‌ی شیب‌دار بود.
بخش آمادگی جسمانی شامل: ورزش دو سرعت همراه با کنترل توپ پینگ‌پنگ روی راکت بدمینتون گذر از بین موانع، کنترل توپ والیبال روی دو میله حمل با حرکت پابوکس، حلقه‌ی هولاهوپ که باید به ترتیب و در ۹ مرحله به دست مادر و دختر از سر عبور می‌کرد تا روی زمین قرار بگیرد، دو با دقت و بدون برخورد با موانع و حلقه‌های هولاهوپ (۵حلقه)، شوت توپ‌های مختلف (بسکتبال، والیبال، هندبال، فریزبی و توپ سبز تنیس)
این مسابقات به میزبانی سنندج از ۲۴ تا ۲۸ امردادماه برگزار شد. سنندج میزبان مسابقات قهرمانی ژیمناستیک دانش‌آموزان دختر و پسر ابتدایی نیز بود.

1 42 2 26 3 23 4 21 5 18 6 17 7 16 8 17 9 16 10 18 11 15 12 16 13 16 14 15

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. مژگان جون و ستاره جون
    تندرست و پایدار باشید و امیدوارم بهترینها برایتان پیش اید ؛ باعث افتخار جامعه زرتشتی هستید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-13