لوگو امرداد

پویا زندیان رتبه دو رقمی کنکور تجربی

photo 2023 08 30 12 1 1پویا زندیان توانست در کنکور سراسری گروه علوم تجربی رتبه 94 را به دست آورد.

پویا زندیان دارنده‌ی رتبه کل ۹۴ در سهمیه نهایی، رتبه ۴۹۳ در سهمیه منطقه و رتبه کشوری ۱۳۵۶ بدون اعمال سهمیه در کنکور سراسری گروه علوم تجربی با معدل کتبی 19/27 علاقه‌مند به ادامه تحصیل در رشته پزشکی تهران است.
پویا فرزند فریبا سردار و دکتر فرشید زندیان، زاده‌ی دی ماه ۱۳۸۳ است. وی دوره ابتدایی را در آموزشگاه زرتشتی دبستان جمشیدجم به پایان رسانده و با پذیرفته شدن در آزمون استعدادهای درخشان دوره متوسطه اول را در دبیرستان علامه حلی 4 و متوسطه دوم را علامه حلی 1 درس خوانده است.
پویا می‌گوید هیچگاه آموزگار خصوصی نداشته و به پشتوانه‌ی آموزش دبیرستان و پشتکار خودش در یادگیری، و پشتیبانی خانواده به‌ویژه راهنمایی و دلگرمی پدر برای ادامه راه به موفقیت دست یافته است. پویا از دی ماه به بعد روزهای تعطیل ۸ تا ۱۰ ساعت درس خوانده و از نوروز با نزدیک‌شدن به آزمون کنکور روزهایی بوده که ۱۴ ساعت هم مطالعه داشته ولی درس خواندن درست و با تمرکز را در روزهای مدرسه ۵ تا ۶ ساعت می‌گوید.

نتایج کنکور سراسری 1402 اعلام شده است. تارنمای امرداد، داوطلبان زرتشتی که رتبه‌ی برتر کشوری را در گروه‌های پنج‌گانه آزمون سراسری رشته‌های تجربی (زیر 1300)، ریاضی فیزیک (زیر 1000)، انسانی (زیر 1000)، هنر و زبان (زیر 300) به دست آورده‌اند، معرفی می‌کند. در این راستا از راه شماره‌‌ی واتساپ امرداد 09198040593 با نوشتن نام و نام‌خانوادگی، رتبه و راه ارتباط، ما را آگاه سازید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-13