لوگو امرداد

پانته‌آ نمیرانیان پذیرفته‌شده کارشناسی‌ارشد مهندسی صنایع

photo 2023 09 14 10پانته‌آ نمیرانیان، کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع-مدیریت پروژه دانشکده نفت تهران با رتبه 45 پذیرفته شد.
پانته‌آ نمیرانیان در آزمون کارشناسی ارشد 1402 بدون اعمال سهمیه (پذیرش آزاد) توانست با رتبه 45 دور‌ه‌ی روزانه‌ی دانشگاه صنعت نفت، دانشکده نفت تهران رشته مهندسی صنایع گرایش مدیریت پروژه پذیرفته شود. این کد رشته دانشگاه با ظرفیت پذیرش 8 دانشجو، گزینه‌ی نخست انتخاب رشته‌ی کارشناسی ارشد پانته‌آ نمیرانیان بود. وی در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب نیز رشته صنایع-مدیریت پروژه پذیرفته شده است.
پانته‌آ نمیرانیان فرزند روانشاد دولت یزدانی اله‌آبادی و هوشنگ نمیرانیان، سال ۱۳۸۱ مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی مهندسی صنایع کنترل پروژه از دانشگاه یزد گرفته است. وی در زمینه‌ی برنامه‌ریزی و کنترل پروژه در شرکت‌ها و صنایع مختلف کار کرده که از آخرین محل کار به اولین عبارتند از:
-پتروپارس (نفت و گاز)،
-قدس نیرو (نیروگاه، آب و ابنیه)،
-ایریتک: شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (نفت و گاز، معدن و فولاد)،
-فراساز (دکل‌های مخابراتی و انتقال نیرو و روشنایی)،
-قالب‌های پیشرفته ایران خودرو (قالب‌سازی خودرو)
مهندس پانته‌آ نمیرانیان در گفت‌وگو با امرداد بیان داشت پس از گذراندن دوره کارشناسی ارشد برآن است به صورت مشاوره‌ای و پاره‌وقت کار را ادامه دهد. هم‌اکنون یک ماه است با ۲۰ سال سابقه کار در زمینه برنامه‌ریزی و کنترل و مدیریت پروژه در شرکت‌های مختلف، خود را بازنشسته کرده تا بتواند بیشتر در کنار خانواده باشد و به درس فرزندان رسیدگی کند. فرزند دختر ایشان ویستا خداپرستی امسال با موفقیت در آزمون استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره دوم فرزانگان ۶ رشته تجربی پذیرفته شده است و پسرها سال تحصیلی جدید در پایه‌ی چهارم به دبستان جمشیدجم می‌روند.

شما خوانندگان گرامی می‌توانید برای معرفی دانشجویان زرتشتی از راه پیام‌رسان واتساپ به شماره‌ی 09198040593 و یا به رایانامه‌ی [email protected] مشخصات فردی، نام و نام خانوادگی، نام پدر و مادر، زادروز، رشته و دانشگاهی که دانش‌آموخته شده‌اید و رشته و دانشگاهی که در آزمون کارشناسی ارشد و یا دکتری پذیرفته شده‌اید را به همراه تصویری از کارنامه نتیجه و رتبه نهایی بفرستید تا موفقیت‌ها در تارنمای امرداد بازتاب داده شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

10 پاسخ

  1. بادرودهای شهریوری.
    ازخواندن این خبر بسیار خوشحال شدم، برای خانم نمیرانیان ودیگر هم میهنان زرتشتی خودم درهر جای ایران وجهان هستند آرزوی تندرستی، شادکامی وبهروزی دارم. بااحترامات ایران شهری.

  2. سلام به به تبریک به ایشون و به جامعه زرتشی و همه یزدی های بزرگوار و متدین و انسان جای بسیار خوشحالی است بنده بعنوان یک یزدی که در مدارس و دبیرستان‌های یزد درس خواندم و از نزدیک با زرتشتی های خوب یزد همکلاس بودم خیلی خوشحالم و باعث افتخاره امیدوارم موفق و سربلند باشن

  3. با سلام
    من در زمان خدمت سربازی تهران بودم و یکی از همکاران ما که در اداره بازنشستگی ژاندارمری سابق بود یک خانم میانسال زرتشتی بودند .واقعا انسانی به تمام معنا بود و برخوردشان بمانند یک مادر برای ما بود .اگر در قید حیات است خدا نگهدارش باشد.

    1. باعرض سلام خدمت خانم مهندس نمیرانیان وهموطنان شریف زرتشتی .پدرمرحوم بنده سالهاقبل مسئولیت فرودگاه زاهدان رابعهده داشتندوهمکارایشان درهواشناسی فرودگاه فردی بنام نمیرانیان وازهموطنان شریف زرتشتی بودند.آیاخانم مهندس ایشان رامیشناسنداگرجواب مثبت است خوشحال میشوم اگرازاحوال ایشان بنده رامطلع نمائید

    2. درود به تمامی عزیزان زرتشتی ایران،انجمن زرتشتیان ایران در کرمان و واقع در خیابانی با نام زرتشتی برزو آمیغی واقع شده است که من از آنجا که به مراسمشون علاقه دارم به اونجا مراجعه میکنم و واقعا انسانهای شریف و راستگویی هستند و بر اساس شعار همیشگی خودشون گفتارنیک،کردار نیک، پندار نیک، کاش همگی انسانها همین سه کلمه رو رعایت می‌کردند و اونوقت دنیا گلستان میشد، یکی از مراسم بسیار دیدنی که در کرمان و در اواخر زمستان و وقتی که هوا رو به گرمی میره و قبل از نوروز مراسم سده سوزانی هست که مقدار بسیار زیادی هیزم رو آتش می‌زنند و همراه با مراسم و جشن و دعا هست

  4. درود بر شما هموطنان راستگو و راست کردار و مسئولیت پذیر، ضمن تبریک این موفقیت به این بانوی سخت کوش هموطن جا دارد تا از یکی از اساتید بسیار محترم و گرانقدر زرتشتی خودم (جناب آقای مهندس پرویز ملک پور) یاد کنم که نمونه و الگوی یک استاد به تمام معنا برای اینجانب و سایر همکلاسی های من در سالهای دهه 70 در دانشگاه آزاد واحد کرج بودند، من و همه دوستان همواره برای ایشان آرزوی سلامتی و شادکامی در زندگی‌شان را داریم و از ایزد منان توفیق و سربلندی شما هموطنان نجیب و مخلص را خواستارم.

  5. درود و سلام بر زرتشتیان گرامی
    از ته قلب و صمیمانه دوست تان داریم و آرزوی موفقیت و بهروزی داریم.

  6. بادرود سرکار خانم مهندس پانته‌آ نمیرانیان صمیمانه ترین تبریکات اینجانب را بپذیرید امید است همواره در پناه ایزد توانا موفق و سرافراز باشید

  7. بسیار درود
    آرزوی تندرستی و موفقیت بیشتر از یزدان پاک برای ایشان و همه هموطنان داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12