جشن ۲۳ سالگی انجمن یانش‌وران مانتره

بیست‌و‌سومین سالگرد پایه‌گذاری انجمن یانش‌وران مانتره، ششم مهرماه در تالار نرسی‌آباد یزد برگزار شد.

در این جشن افزون بر سخنرانی فرشاد مالی یکی از بنیادگذاران انجمن و کامیار فرزانه دبیر کنونی این انجمن، اجرای موسیقی، دورهمی شاد بچه‌ها، پخش کلیپی از فرتورهای هیات‌مدیره‌ی پیشین و فرتور قدیمی یانش‌وران و شام و پذیرایی بخش‌های این برنامه بود.

انجمن یانش‌وران مانتره، اولین انجمن و سازمان زرتشتی مردم نهاد در استان یزد است که در سال ۱۳۷۹ توسط گروهی از جوانان زرتشتی این استان با آرمان مشارکت جوانان و نوجوانان در کارهای اجتماعی، دینی، فرهنگی، ورزشی و نیز بالابردن مسولیت‌پذیری برای این قشر از هازمان زرتشتی با ایجاد فضایی شاد و دوستانه تاسیس گردید و در سال ۱۳۹۲ به‌عنوان سازمان مردم نهاد ثبت گردید.
گفتنی است روانشاد شهناز شهزادی ده سال پس پایه‌گذاری گروه گاتها‌پویان، نهادی برای جوانان زرتشتی یزد، در سال 1372 در بنیادگذاری انجمن یانش‌وران مانتره یاری‌رسان بود.

فرشاد مالی، یکی از بنیادگذاران و دبیر پیشین انجمن یانش وران مانتره

کامیار فرزانه، دبیر کنونی انجمن یانش‌وران مانتره

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *