برگزیدگان انجمن اولیا و مربیان دبیرستان رستم آبادیان

انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبیرستان پسرانه دوره‌ی اول رستم آبادیان در سال تحصیلی ۱۴۰3 – ۱402 برگزار شد.

اولیای دانش‌آموزان به دعوت مدیر دبیرستان، در نشست 19 مهرماه 1402 خورشیدی ساعت 9 بامداد گردهم آمدند. دکتر اردشیر بهمردی، مدیر دبیرستان رستم‌آبادیان، گزارشی از عملکرد سال گذشته‌ی این آموزشگاه زرتشتی و همكاران را به اولیا ارایه داد و مسایل دبیرستان و برنامه‌ی آموزشی سال تخصیلی پیش رو را با آنان در میان گذاشت. در پایان نشست 6 تن از اولیا برای عضویت در انجمن نامزد شدند. پس از رای‌گیری، نمایندگان اولیا در انجمن به ترتیب آرا مشخص شد:

  1. آریا شادفر …. 35 رای
  2. بهرام نمیرانیان ….. 32 رای
  3. شیرین گشتاسبیان ….. 31 رای
  4. آرمین دبستانی ….. 28 رای
  5. پگاه سیروسی ….. 25 رای

سیما منوچهری، هموند جانشین (:علی‌البدل) شناخته شد.

این انجمن از پنج تن هموند اصلی تشکیل می‌شود که یک تن از آن‌ها رییس، یک تن نایب‌رییس، یک تن منشی و دو تن هموند هستند. به دنبال برگزیده شدن هموندان انجمن اولیا و مربیان دبیرستان رستم آبادیان در سال تحصیلی جدید، نخستین نشست اولیا و مربیان برگزار شد. در این نشست با انجام انتخابات داخلی آریا شادفر، فرنشین سال گذشته انجمن اولیا و مربیان امسال نیز در جایگاه فرنشین، بهرام نمیرانیان، نایب‌رییس و پگاه سیروسی به عنوان منشی برگزیده شدند. شیرین گشتاسبیان و آرتین دبستانی هموندان این انجمن در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دبیرستان با انجمن اولیا و مربیان همکاری می‌کنند.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *