لوگو امرداد

گردش ۴۳ انجمن زرتشتیان تهران به ثبت شرکت‌ها رسیده است

انجمن زرتشتیان تهرانگردش ۴۳ انجمن زرتشتیان تهران پس از نزدیک به ۹ ماه از آغاز به کار، سرانجام به ثبت شرکت‌ها رسید.

آرمین هورمزدی، سخنگوی انجمن زرتشتیان تهران در گفت‌وگو با امرداد اعلام کرد: گردش کنونی انجمن در تاریخ ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۵ خورشیدی به ثبت شرکت‌ها رسیده و حق امضاهای هیات‌رییسه آمده است.

گفتنی است نخستین نشست هفتگی هیات‌مدیره‌ی گردش ۴۳ انجمن زرتشتیان تهران، ۲۵ آبان‌ماه ۱۳۹۴ خورشیدی برگزار شده بود و نزدیک به یک سال از روی کار آمدن این گردش می‌گذرد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. 1- ظاهرا نامه مورد اشاره، نامه زیر است: http://www.rrk.ir/News/ShowNews.aspx?Code=13010233 آگهی تغییرات انجمن زرتشتيان تهران موسسه غير تجاري به شماره ثبت ۱۶ و شناسه ملی ۱۰۱۰۰۰۰۳۸۲۶ به استناد صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۲۷/۰۸/۱۳۹۴ و به استناد مجوز به شماره ۱۳۵۰۷۰ مورخ ۱۲/۱۰/۱۳۹۴ وزارت کشور تصمیمات ذیل اتخاذ شد: سمت اعضاء هیات مدیره به شرح ذیل به مدت ۳ سال تعیین گردید ….اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری

    2- سه سال پیش ظاهرا این بوده http://www.rrk.ir/News/ShowOldNews.aspx?Code=11916836 آگهی تصمیمات موسسه انجمن زرتشتیان تهران ثبت شده به شماره۱۶ و شناسه ملی ۱۰۱۰۰۰۰۳۸۲۶ طبق صورتجلسه مجمع عمومی عادی نوبت دوم مورخ۶/۳/۹۰ موسسه مزبور که در تاریخ۳۱/۴/۹۱ واصل گردید:……….. اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری

    3- یعنی دیگه ما آگهی تصمیمات مجمع عمومی نداریم فقط آگهی تغییراته الف- سه سال پیش، استناد، به تصمیمات مجمع عمومی بوده و خبری از وزارت کشور نبوده ب- این دفعه ظاهرا خبری از استناد به تصمیمات مجمع عمومی که مردم اومدن و رای دادن نیست، فقط مجوز وزرات کشوره و هیات مدیره ای که ظاهرا نتونسته تصمیمات مجمع عمومی رو مثل قبل آگهی کنه، حالا سوال اینه که چرا اینجوریه؟

  2. تنها مشکل انجمن حل شد. مردم آسوده باشید چون انجمن ما به ثبت رسیده است.

  3. مطلب بالا یک نتیجه خیلی بدیهی را به ذهن متبادر میکند و آن اینکه دوره سه ساله برای انجمن خیلی کوتاه است و عملا بخش زیادی از وقت جامعه زرتشتی تهران در دوران فطرت انجمن طلف میشود .البته تا اصلاح اساسنانه حداقل کاری که باید انجام بگیرد برگذاری انتخابات زود هنگام است تا میزان وقفه بین دو انجمن کمتر باشد.

  4. پرسش بنده اینست با ثبت اعضای صاحب امضاء امکان برداشت پول از حسابهای انجمن توسط آقای گشتاسبی امکان پذیر میباشد و امضای ایشان زیر هر سند و چک و حساب جاری انجمن قبل از ثبت غیر قانونی میباشد. آیا یک همچنین بی قانونی محضی انجام شده است یا خیر؟؟؟ یعنی در تمام این یک سال آقای بهدین اسناد را امضاء مینموده ؟ ؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!! بعید میدانم….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-01