لوگو امرداد

انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبیرستان گشتاسب

images 2انتخابات داخلی انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دخترانه دوره‌ی اول گشتاسب در سال تحصیلی 1403-1402 برگزار شد.

به دنبال برگزیده‌شدن هموندان انجمن اولیا و مربیان دبیرستان گشتاسب، نخستین نشست اولیا و مربیان برگزار شد. در این نشست با انجام انتخابات داخلی مهرداد علیزاده در جایگاه فرنشین و گردآفرید مرادیان در جایگاه جانشین فرنشین و پریوش رشیدی به‌عنوان منشی برگزیده شدند. فرشید نیکفام و محمدهادی شجاعی حقیقی، هموندان این انجمن در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دبیرستان با انجمن اولیا و مربیان همکاری می‌کنند.

در راستای پیوند میان خانواده‌های دانش‌آموزان و کادر آموزشی، انتخابات انجمن اولیا و مربیان سال تحصیلی پیش‌رو یکشنبه 9 مهرماه با مشارکت پرشمار اولیا حضور بیش از 150 تن از اولیا و دکتر لاویان، ناظر اداره آموزش و پرورش منطقه‌ی 6 برگزار شده است. در این انتخابات مهرداد علیزاده، گردآفرید مرادیان، پریوش رشیدی، فرشید نیکفام و محمدهادی شجاعی حقیقی، برگزیدگان اولیای دانش‌آموزان برای پیوند با انجمن اولیا و مربیان دبیرستان گشتاسب در سال تحصیلی جدید هستند.

دبیرستان گشتاسب در منطقه 6 یکی از آموزشگاه‌های زیرپوشش انجمن زرتشتیان تهران است. شادروان منوچهر فلفلی، دبیرستان دخترانه‌ی دوره‌ی یکم گشتاسب را به نامگانه‌ی پدرش، گشتاسب فلفلی، در روز اورمزد از ماه شهریور 1373 خورشیدی بر روی زمین انجمن زرتشتیان تهران بنا نهاد.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08