لوگو امرداد

فراخوان جشنواره ملی ایرانِ من

photo 2023 10 26 11 44 12پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری کانون فرهنگی هنری دایا و نگارخانه آپامه به‌ مناسبت روز جهانی کودک برابر با ۲۹ آبان «جشنواره ایرانِ من» را در دو حوزه انشا و نقاشی ویژه کودکان ۷ تا ۱۲ سال برگزار می‌کند.

پیرو فراخوان منتشرشده، کودکان از سرتاسر جهان می‌توانند آثار خود را در بخش انشا و نقاشی در جشنواره «ایران من» شرکت دهند. متن نوشتاری در قالب انشا (در هر شکلی که دوست دارند) و نقاشی در کاغذ مقوایی به اندازه A3 قابل پذیرش است.

موضوع جشنواره:

در این انشا می‌تواند به توصیف نگاه و احساس کودکان ایرانی به میهن گران‌مایه‌ی خویش ایران‌زمین و چشم‌اندازهای گوناگون طبیعی، تاریخی و فرهنگی آن پرداخته شود.
در بخش نقاشی می‌تواند تصویرگری تمامی چشم‌اندازهای زندگی از صورت‌های فرهنگی تا طبیعت ایران باشد.

*از کودکان دعوت شده تا آثار خود را تا شنبه ۲۰ آبان ماه 1402 به دبیرخانه جشنواره  ارسال فرمایند.
*به آثار برگزیده لوح تقدیر و جوایزی از سوی متولیان برگزاری جشنواره اهدا خواهد شد و آثار برگزیده افزون‌بر چاپ در قالب کتاب از سوی پژوهشکده مردم‌شناسی، در نمایشگاه‌های مختلف در سطح کشور و خارج از کشور به نمایش در خواهد آمد و همچنین در سایت نگارخانه آپامه به نشانی http://www.apameh.org به نمایش در خواهند آمد.
*به همه‌ی شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه‌ی معتبر اهدا می‌شود.

چگونگی شرکت در فراخوان

برای شرکت در فراخوان عکس اثر همراه عکس از هنرمند و نام و نام خانوادگی هنرمند فارسی و انگلیسی به شماره واتساپ ۰۹۳۸۶۵۷۳۴۶۲ مژده مصحفی توانا و یا پست الکترونیکی به نشانی [email protected] فرستاده شود.

آذرماه 1402 افتتاحیه‌ی نمایشگاه خواهد بود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08