چند خبر از دبستان جمشیدجم

در هفته‌ای که گذشت سه برنامه‌ی جشن هزار، انتخابات شورای دانش‌آموزی و کارگاه آموزشی، در دبستان پسرانه جمشیدجم برگزار شد.

دانش‌آموزان پایه سوم دبستان، یادگیری عدد ۱۰۰۰ و سرآغاز اعداد چهاررقمی را جشن گرفتند. هدف از برگزاری این جشن تشویق و علاقه‌مندی دانش‌آموزان به فراگیری درس ریاضی بود. دانش‌آموزان دوره‌ی دوم ابتدایی پایه‌های آموزشی چهارم، پنجم و ششمی‌ها در انتخابات شورای دانش‌آموزی، نمایندگان خود را برگزیدند. بردیا ارغوانی، کوروش کشمیری، سپندار کاویانی، مهرسام خسرویانی و ادریل الیه، دانش‌آموزان منتخب شورای دانش‌آموزی دبستان جمشیدجم در سال تحصیلی 1403-1402 هستند. در این هفته آموزگاران و کادر آموزشی نیز در کارگاه توانمندسازی با سخنرانی دکتر تبریزی شرکت کردند. گزارش تصویری از این سه برنامه را در ادامه می‌بینید:

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

2 پاسخ

  1. تبریک میگویم به عنوان فرهنگی بازنشسته لرستانی برای اجرای مراسم ات مدرسه جم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *