لوگو امرداد

فراخوان گزینش مدیر سازمان پذیرایی انجمن زرتشتیان تهران

Untitledانجمن زرتشتیان تهران با انتشار فراخوان از همکیشان برای مدیریت تالارهای پذیرایی درخواست همکاری کرد.
در فراخوان کمیسیون خدمات گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران، بیشینه (:حداکثر) سن درخواست‌دهندگان ۶۰ سال اعلام شده است و کسانی در اولویت هستند که دارای تجربه در این زمینه باشند. تالارهای پذیرایی شامل تالار ایرج و جشنگاه خسروی هستند.
همکیشانی که آمادگی دارند تا به عنوان مدیر و مجری تالارهای پذیرایی انجمن انجام وظیفه کنند، تا روز هشتم دی ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا درخواست خود را به دبیرخانه انجمن تحویل دهند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. برای مثال فردی 40 ساله اگر 15 سال سابقه مدیریت تالار داشته باشد چرا نمیتواند مدیریت سالن به عهده بگیرد؟
    مورد ذکر شده فقط مثال بود.

    1. درود به “دوست”.
      همکیش گرامی، در فراخوان کمیسیون خدمات، حداکثر سن ۶۰ سال تعیین شده است.
      بنابراین، اگر کسی بیش از ۶۰ سال سن داشته باشد نمی‌تواند داوطلب شود اما اگر کسی که شما مثال زدید وجود داشته باشد می‌تواند داوطلب شود، چون ۴۰ سال دارد با ۱۵ سال سابقه.
      بی‌گمان شرایط خوبی برای انتخاب شدن هم دارد. امیدوارم این پاسخ ابهام را برطرف کرده باشد.
      سخنگوی گردش ۴۵
      فرامرز پوررستمی

  2. کاش انجمن محترم سالن ها و مکان های خود را در زمان های مختلف با تعهد میزبان به رعایت الزامات سالن ها و مکان های خود به اشخاصی که مایلند با نظر و سلیقه و بودجه و امکانات خود مراسم های خود را برگزار کنند این فرصت را فراهم میکرد و ثانیا اکر امکان داشته باشد بجای یک نفر مدیر و مجری برنامه های مراسم سالن بیشتر از یکنفر را مشخص میکردند که با ایجاد رقابت سالن بین انها کسی که مراسم دارد امکان انتخاب مدیر از بین انها داشته باشد

  3. روز خوش در صورت صلاحدید به فردی که میخواهید استخدام کنید بگویید در زمان فراخوان ثبت نام کند و سپس استخدامش کنید . این که بدون ثبت نام و در روزهای بعد از زمان فراخوان استخدام میکنید همان گفته سخنگو است که گفته فراخوانها فقط برای بستن دهان مردم است.لطفا دقت کنید و مردم را سرکار نگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-23