دیبا ساسانی، قهرمان بدمینتون استان کرمان

دیبا ساسانی از بازیکنان تیم دبیرستان رهاورد، در مسابقات بدمینتون مدارس استان کرمان، مقام نخست تیمی را به دست آورد.
او که از خوردادماه سال ۱۴۰۰ تمرین در این رشته را آغاز کرد، با عملکرد برجسته‌ای، به همراه هم‌تیمی‌هایش، در رقابت 20 آذرماه جام قهرمانی را بالا برد. وی در مسابقات ناحیه دو کرمان که ششم آذرماه برگزار شد، با دستیابی به مقام سوم به مسابقات استانی راه یافت.
دیبا ساسانی پیش از این نیز در مسابقات شنای استان کرمان، دو مدال طلا و یک مدال برنز گرفته بود. او یکی از نمونه‌های توانمند ورزشی هازمان زرتشتی است. دیبا ساسانی، زاده‌ی سال ۱۳۸۷، در پایه‌ی دهم دبیرستان دوره‌ی دوم رهاورد کرمان درس می‌خواند.

فرتورها رسیده است.

4090

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *