برگزاری نشست اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران

نشست هیات‌مدیره اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران هفته آینده برگزار می‌شود.
برابر آگاهی‌رسانی اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران، این نشست در روز شنبه نهم دی‌ماه ۱۴۰۲ ساعت 18:30 در طبقه سوم تالار خسروی برگزار خواهد شد. از هموندان هیات مدیره و هموندان اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران و همچنین هم‌کیشان علاقه‌مند دعوت می‌شود در این نشست باشنده باشند. جستار نشست در مورد برنامه‌های آینده اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران و همچنین چگونگی برنامه‌ریزی پیوند موثر با اتاق بازرگانی زرتشتیان جهان به‌ویژه اتاق بازرگانی هندوستان و امارات است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. بهترین زمان برای پیوند با اتاق بازرگانی زرتشتیان جهان و هند کنفرانس هفته آینده در پونه هند بود که جای اتاق بازرگانی ایران خالی است.
    خوشبختانه اتاق بازرگانی جهانی ۵ نفر جوان زرتشتی که علاقمند به کارآفرینی هستند را بورسیه کرده که هم اکنون رادمان، پدرام، پریسا، آرزو، و رکسانا از تهران و یزد وارد بمبئی شدند تا در این کنفرانس جهانی شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *