لوگو امرداد
در نشست پنجاه‌وپنجم گردش چهل‌وپنج:

سایه بی‌پولی انجمن بر روی مصوبات

6567fda8 fdf4 45ab be1d d0dde2934db4در این نشست بسیاری از مصوبات انجمن زیر فشار خزانه خالی بلاتکلیف ماند تا جایی که حتا برای برخی مصوبات مانند هزینه تخلیه ضایعات هرس درختان مارکار تهران‌پارس پیشنهاد شد فراخوان نیک‌اندیش بزنند.

*پیشنهاد تصویب ۱۵ میلیون تومان برای بردن نخاله‌ها و چوب‌های ناشی از هرس درختان از مارکار تهران‌پارس

مهردخت شهریاری برای این پیشنهاد گفت، خیراندیشی هزینه هرس درختان مارکار تهران‌پارس به‌غیراز درختان کاج را بر عهده گرفته و افزود برای بیرون‌بردن این ضایعات نیاز به بودجه داریم. خیراندیش تنها هزینه‌ی هرس درخت‌ها را قبول کرده و همچنین هیات‌اجرایی مارکار درخواست افزایش تنخواه داشتند. در پاسخ به این پیشنهاد خزانه‌دار گفت، اصلا بودجه نداریم حتا برای سرویس مدرسه نتوانستم بودجه بگذارم. فرامرز پوررستمی از خزانه‌دار درخواست کرد تا هفته‌ آینده اولویت‌ها و میزان هزینه کرد را به نشست هیات‌مدیره بیاورد تا مشخص شود چه مقدار بودجه داریم و با توجه به آن‌ها اولویت‌بندی کنیم وی گفت، ما باید به این سمت برویم که چرا پول‌ نداریم. باید کار کارشناسی کنیم تا متوجه شویم که در چه زمینه‌هایی بالقوه هستیم که بالفعل نشده. همچنین افشین نمیرانیان از هیات‌های اجرایی خواست تا درخواست میزان تنخواه خود را به کمیسیون مالی بدهند. بابک شهریاری، فرنشین کمیسیون مالی، شوند بی‌پولی انجمن را این‌گونه بیان کرد «بزرگ‌ترین عامل بی‌پولی انجمن این است که انجمن پول خرج می‌کند. ما با شرایط عجیبی روبه‌رو هستیم که مصوباتی را تصویب می‌کنیم که درست هستند مثل خرید سم‌پاش ولی اشکال تصویب مصوبه این است که توان اجرای آن را نداریم چون پول نداریم.» وی همچنین از کمیسیون‌ها خواست تا زمانی که مصوبات قبلی انجام نشده هیچ مصوبه مالی را به انجمن نیاورند. وی همچنین گفت، من هم موافق این مصوبه هستم ولی پول ‌نداریم. بابک شهریاری تاکید کرد به هیچ‌یک از مصوبات مالی رای نمی‌دهد چون این‌ها وقتی مصوب شوند و انجام نشوند در تاریخ می‌نویسند مصوبات خوب انجمن روی‌هم انبارشده و انجام‌ نشده است. کوروش آذرگشاسبی اعتقاد دارد که این دپوی ضایعات برای کل مجموعه مارکار خطرناک است و خواهان تامین بودجه برای آن شد. در پاسخ به گفته کسانی که موافق تامین بودجه برای این پیشنهاد بودند، بابک شهریاری گفت، شما در سخنان خود دارید به فرنشین و خزانه‌دار مجوز می‌دهید که بین این مصوبات هر کدام را که دلخواهشان بود اجرا کنند. اگر این مجوز را دادید دیگر نباید از آن‌ها انتقاد کنید. پیشنهاد‌ی از سوی نوذر نوذری مطرح شد که چون بودجه ندارند می‌توانند این هزینه‌کردها و حتا این مصوبه 15 میلیون تومانی برای بیرون‌بردن نخاله و چوب‌ها را به‌عنوان فراخوان برای جذب خیراندیش بزنند.

با تصویب ۱۵ میلیون تومان برای بردن نخاله‌ها و چوب‌های ناشی از هرس درختان از مارکار تهران‌پارس موافقت شد.

*با توجه به اتمام مراحل ساخت و نصب تجهیزات سالن ورزشی خراشه پیشنهاد گردید برای تعیین قیمت واگذاری به افراد واجد شرایط توسط کارشناس یا کارشناسان مربوطه، تعیین قیمت گردد.

ساسان نیکنام درباره‌ی این پیشنهاد گفت، برق سالن خراشه با همت خانم بابکان و آقای ماوندادی تقریبا وصل شده است. اکنون مشکل گاز به وجود آمده. وی خطاب به بابک شهریاری گفت، این مصوبه درست است که هزینه دارد ولی چون مزایده داریم هزینه کارشناسی بر عهده برنده است. در اینجا نظر سه کارشناس ورزشی، املاک و تجهیزات را لازم داریم. شاید از کارشناس املاک بخواهیم که خودش با کارشناسان تاسیسات ورزش صحبت کند و نظر جمع‌بندی را به ما بگوید تا هزینه ما کم شود. ما با این مزایده می‌خواهیم برای قیمت پایه، حدود قیمت تعیین کنیم. فرشاد سلامتی از شرایط سالن پرسید که ساسان نیکنام شرح مختصری داد و افشین نمیرانیان در پاسخ به پرسش مهرداد کاویانی، بازرس که پرسیده بود آیا این سالن را پیمانکار به انجمن تحویل داده است گفت چون برق آنجا مشکل دارد هنوز تحویل نداده است.

با پیشنهاد تعیین قیمت توسط کارشناس برای سالن خراشه موافقت شد.

*پیشنهاد فراخوان برای دوره جدید هیات‌اجرایی خانه فرهنگ و هنر

مهردخت شهریاری: دوره هیات‌اجرایی خانه فرهنگ و هنر رو به پایان است آن‌ها درخواست دارند که فراخوان بزنیم تا کلاس‌های جدید در زمان هیات‌اجرایی جدید شروع به کار کند.

با این پیشنهاد موافقت شد.

*پیشنهاد ادامه همکاری پریوش هیربد به‌عنوان سرپرست خوابگاه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۳

مهردخت شهریاری: نفر دیگری هم متقاضی بود ولی چون تجربه پریوش هیربد بیشتر بود با ایشان موافقت شد.

با ادامه همکاری پریوش هیربد به‌عنوان سرپرست خوابگاه‌ها موافقت شد.

* پیشنهاد شد تا دامنه tza.org.ir علاوه بر دامنه کنونی t-z-a.org برای تارنمای انجمن خریداری شود.

کامبیز رستمی درباره این پیشنهاد گفت، دامنه کنونی انجمن t-z-a.org است این دو دامنه org و.ir دامنه خاص هستند و شرایط ثبت آن‌ها هم خاص است که باید نامه رسمی داشته باشد. ما می‌توانیم این را ثبت کنیم که خیلی راحت‌ با سالی ۱۰۰ هزار تومان می‌شود این را خرید.

با خرید دامنه tza.org.ir موافقت شد.

افشین نمیرانیان: برای انتخاب هموندان هیات‌اجرایی اوسون چون درباره نام اشخاص است مصوبه غیرعلنی داریم.

گزارش‌ها

کامبیز رستمی: برای دهه فجر اگر سازمانی مثل مهدکودک‌ها و مدارس برنامه‌ای دارند به انجمن نامه بزنند.

تشکیل نشست هم‌اندیشی برای باغ شهدا

شاهرخ پورمستدام: از روابط‌عمومی می‌خواهم برای آدینه هفته آینده جهت نشست هم‌اندیشی در مورد باغ شهدا فراخوانی در تارنمای انجمن بزنند تا متخصصان و خبرگان بیایند و از نظرات آن‌ها استفاده کنیم.

بدهی مستاجرها به انجمن

فرانک زنده‌نوش، بازرس: من در بخش مالی مشاهده کردم که یکی از مستاجرهای قدیمی در یک مورد ۲۱۵ میلیون از سال پیش بدهکار است.

افشین نمیرانیان: این مسایل را به کمیسیون‌های املاک و مالی ‌ارجاع دهید. این مسایل توسط یک کمیسیون قابل حل نیست هر کدام از فرنشینان کمیسیون‌ها پیش‌قدم شوند و باهم صحبت کنید و مشکل را حل کنید.

بودجه برای سرویس رفت‌وبرگشت جشن سده و چاپ تقویم

مهردخت شهریاری: سازمان فروهر در‌خواست داشت که هزینه سرویس رفت‌وبرگشت به کوشک در جشن سده را انجمن بدهد، ولی ما پولی نداریم، افزون بر این هیچ‌وقت هزینه سرویس جشن‌ها با انجمن نبوده است.

مهردخت شهریاری: تعداد چاپ تقویم امسال عدد بالایی است و با توجه به برآورد من بالای ۱۰۰ میلیون تومان می‌شود. آیا برای این کار بودجه داریم تا من به دنبال کار چاپ بروم. افشین نمیرانیان گفت، هفته آینده دوشنبه ساعت ۱۴:۳۰ کمیسیون خدمات و مالی با یکدیگر نشستی داشته باشند البته بقیه هم می‌توانند در این نشست باشنده باشند.

چگونگی درخواست برای استفاده از پذیرشگاه

مهردخت شهریاری: مردم زمانی که می‌خواهند از پذیرشگاه استفاده کنند مستقیما به آنجا می‌روند که مشکلاتی را ایجاد کرده است. از روابط عمومی می‌خواهم متنی را در تارنمای انجمن بگذارد و شماره دبیرخانه انجمن را هم بنویسید و حتما اعلام کنید هرکسی که می‌خواهد از پذیرشگاه استفاده کند دو روز قبل با دبیرخانه انجمن و تنها با شهاب نمیرانیان و بابک پرندایرانی تماس بگیرند تا نخست نام آن‌ها ثبت و تایید شوند تا پذیرشگاه به آن‌ها خدمات بدهد.

در حاشیه

هموندان هیات‌اجرایی آدریان بزرگ تهران مهمان نشست انجمن بودند و از تلاش‌ها و اقدامات خودشان در دوره‌ی کاری خود سخن گفتند و درخواست‌هایی هم از انجمن زرتشتیان تهران داشتند.

هموندان هیات‌اجرایی آدریان بزرگ: بهروز جمشیدیان، دبیر، فرزاد خدادادی، خزانه‌دار، دادبه اورنگی منشی و هموندان این هیات مهران هرمزد‌یاران و مهران کیهانی هستند.

بهروز جمشیدیان: مدیون این دوستان هستیم که همیار ما هستند. قبل از تشکیل این هیات شیرین خوبچهر با همت والای خودشان این محیط را به دست ما سپردند. از شما هم سپاسگزارم که ما را تایید کردید که در این مکان که جای فرهنگی ورزشی و تفریحگاهی ما زرتشتیان است خدمت کنیم. این دومین دوره ماست که به عنوان هیات‌اجرایی هستیم همت بچه‌ها بوده است و ما کارهای روتین را انجام دادیم، به زیباسازی محیط رسیدیم، نورپردازی تقریبا قابل قبولی انجام دادیم تا هم‌کیشان از پسین به بعد از محیط امن و خوب استفاده می‌کنند فازی که در حال ساخت است را نوار کشیدیم. در سال سه چهار دوره گهنبار توجی برگزار کردیم که استقبال خوبی شد. غیر از هزینه چاه آب و هزینه روتین آب و برق سرایدار و آبیاری آن‌چنان هزینه‌ای روی دست انجمن نمی‌گذاریم تا حدودی هم‌کیشان لطف کردند کمک کردند برای ترمیم چمن آنجا تیم فوتبالی که آنجا تمرین می‌کرده پول جمع کردند و به ما دادند. نورپردازی‌ها کافی است و زمین بسکتبال نور آن تامین شده است. امیدواریم از اسفند به بعد بتوانیم هر روز در خدمت هم‌کیشان باشیم.

این هیات افزون بر برشمردن کارهایی که در دوره فعالیت خود برای مناسب‌سازی این مکان برای استفاده هم‌کیشان انجام داده‌اند تاکید کردند، هم‌کیشان می‌توانند همه‌روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17 تا 21:30 دقیقه از این مجموعه استفاده کنند و آدینه، پنجشنبه‌ و تعطیلات رسمی این مجموعه از ساعت ۹ بامداد تا 21:30 یکسره در اختیار هم‌کیشان است.

درخواست‌ها

دیوار آدریان بزرگ

مهران کیهانی در این باره گفت، بخشی از دیوار آدریان مشکل دارد امکان ریزش این دیوار وجود دارد و باید هرچه سریع‌تر برای تعمیر آن اقدام کرد. مهردادکاویانی گفت، بهتر است تا زمانی که این دیوار تعمیر شود آن را بیمه کنید که در پاسخ بهروز جمشیدیان گفت، این محیط زیر نظر انجمن است و مسوولیت آن با انجمن است. ساسان نیکنام در پاسخ به درخواست مهرداد کاویانی درباره بیمه‌کردن دیوار گفت، برای دیوار از پارسال تا به الان آقای فرزاد خدادادی، من، نوذر نوذری و بابک شهریاری چندی بار آنجا را دیدیم و فهمیدیم هزینه تعمیر زیاد است. من فکر نمی‌کنم که دیواری را بشود بیمه کرد ولی در زمان تخریب و نوسازی آن ساختمان را می‌شود بیمه کرد واما دیوار را به تنهایی نمی‌شود. ما باید بودجه خوبی را در نظر بگیریم که سریع کار تعمیر را انجام دهیم و یک‌شبه باید هم مصوبه بگیریم و هم کار تعمیر را تمام کنیم در نظر داشته باشید هزینه این کار بالاست.
کوروش آذرگشاسبی هم در این باره گفت، انجمن و جامعه به شکلی مدیون خدمات هیات‌اجرایی است. این هیات اجرایی آدریان بزرگ جای خود دارد و فکر کنم به‌زودی مرکز مراسم و تجمع زرتشتیان خواهد شد و طبیعتا باید خدماتی که می‌گویید را باید انجام دهیم محوطه را باید آسفالت کنیم و آن دیوار حتما باید درست شود ولی این بستگی به توان مالی انجمن دارد که امیدوارم بشود تقاضای شما به‌جاست و کوتاهی از انجمن است.
فرزاد خدادادی: آقای نوذری گفتن چه تعدادی ازآنجا استفاده می‌کنند ما تا آبان‌ماه به غیر از پنجشنبه و جمعه روزهای دیگر پیک‌نیک‌هایی هم برگزار می‌شود حتا در آنجا نامزدی هم با تعداد کم مهمان داشتیم.

آسفالت ورودی

درخواست بعدی هیات‌اجرای آدریان بزرگ که چندین دوره هم پیگیر این درخواست بودند آسفالت ورودی آنجاست که به گفته این هیات برای افراد مسن و بچه‌ها کمی خطرناک است و ممکن است باعث آسیب‌دیدگی ‌شود.

افزودن لینک هیات اجرایی به تارنمای انجمن

دادبه اورنگی گفت، برای اینکه هم‌کیشان به‌راحتی به اخبار و کارهای انجام‌شده از سوی هیات‌های اجرایی مکان‌های وابسته به انجمن دسترسی داشته باشند از کمیسیون روابط عمومی می‌خواهم در تارنمای خود لینکی با نام هیات‌های اجرایی و زیرلینک‌هایی به همان نام ایجاد کند تا تمام اخبار مربوط به هر هیات‌اجرایی در بخش مربوط به خود قرار گیرد و به شکل بایگانی باشد.

نشست 55 انجمن زرتشتیان تهران دوشنبه 25 دی‌ماه 1402 با باشندگی 19 تن از هموندان هیات‌مدیره و سه تن از بازرسان، ساعت 18 آغاز شد. نخست هیات‌اجرایی آدریان بزرگ مهمان این نشست بودند و ساعت 19:10 نشست وارد دستور شد و تنها یک مصوبه که برای انتخاب هیات‌اجرایی باغ اوسون بود به نشست غیرعلنی کشیده شد. پس از پیگیری خبرنگار امرداد فرامرز پوررستمی درباره قسمتی که می‌توانست به شکل علنی بگوید گفت، در روز برگزاری مجمع اشخاصی آمدند و دیدگاه‌های خود را درباره‌ی عملکرد هیات‌مدیره بیان کردند. نظر هیات‌مدیره را پرسیدم که آیا صلاح می‌دانند با تک‌تک این افراد تماس بگیرم و از آن‌ها برای نشستی دعوت کنم تا به انجمن بیایند و درباره‌ی چگونگی و نوع همکاری آن‌ها با هیات‌مدیره گفت‌وگو کنیم که هیات‌مدیره با این پیشنهاد موافقت کرد. این نشست در ساعت 20 غیرعلنی شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

15 پاسخ

  1. درود بیور به گرامی هموندان انجمن زرتشتیان تهران، آیا بهتر نبود در روز مجمع عمومی از خطرات عدم تعمیر و نگهدای مناسب دیوار آدریان بزرگ و اینکه در صورت بروز کوچکترین حادثه ای چه خسارتهای جانی و مادی ممکن است بدنبال داشته باشد می‌گفتید. همچنین یادآور میشوم یک ساختمان پابرجا و سالم پس از رعایت الزاماتی بیمه میکنند. ( یک دیوار به تنهائی و آن هم در وضعیت نا پایدار را به هیچ عنوان بیمه نخواهند کرد ) درست آن بود که ما با رای درست در مجمع هازمان خودمان و انجمن را بیمه میکردیم. پیروز پایدار باشید.
    فرامرز بختیاری

    1. درود به جناب فرامرز بختیاری.
      همکیش گرامی، نکته ی بسیار خوبی را یادآوری فرمودید.
      اتفاقاً در روز مجمع و در برنامه های هیات مدیره، به این موضوع نیز اشاره شد که بخشی از پول فروش زمین به تعمیر و بازسازی دیوار آدریان بزرگ اختصاص پیدا کند.
      چون اگر دیوار فرو بریزد احتمال دارد خطر جانی داشته باشد. همچنین زیان مالی هم که بی برو برگرد خواهیم داشت.
      اما شوربختانه در آن فضایی که در مجمع حاکم شده بود، این موضوع مهم مورد توجه و عنایت باشندگان قرار نگرفت.
      از توجه شما به انجمن خودتان سپاسگزارم.
      سخنگوی گردش ۴۵
      فرامرز پوررستمی

  2. با درود از سایت محترم امرداد
    من سخنم با آقای سیروسی خزانه دار محترم انجمن هستش
    درخواست دارم که توضیح بدهند که چگونه انجمن به خاطر بی پولی نمی‌تواند مصوبه های خود را اجرا کند چگونه برای جابجایی مهد کودک پرورش هزینه ها از جیب انجمن پرداخت شد؟؟
    طبق قانون در صورت تخلیه به خاطر ساخت و ساز ساختمان مجاور هم هزینه جابجایی و هم پیدا کردن مکانی برای اسکان مهد جدید به عهده سازنده میباشد اون وقت انجمن هم هزینه ها رو قبول کردند و هم واحدی که می‌توانست اجاره بدهد رو در اختیار مهد گذاشت و در حال حاضر هم کارگران ملک مجاور در مهد اسکان دارند و انجمن هزینه های آب و برق را هم می‌دهد بدون اینکه حتی هزینه اسکان را از کارگران بگیرد
    خواهشا به خاطر دوست بودن یا آشنا بودن به جامعه ضربه نزنید و منافع جامعه رو فدای منافع شخصی خود نکنید

  3. بیمه آتشسوزی ساختمان هتل اطلس هم که فروش نرفت به هزینه کارشناسی ملک هتل اطلس و دادگاه ها و وکلا آن هتل اضافه کنید که اگر اتفاقی بیفتد و ساختمان آتش بگیرد مالک انجمن مانند بنیاد مستضعفان در پلاسکو مقصر است.

  4. انجمن می‌تواند از طریق یک سیستم پیامک فراخوان دهد سایر افراد جامعه نظرات خود را درباره افزایش منابع درآمد انتقال دهند
    شاید افرادی که خارج از گود هستند بتوانند ایده ها و نظرات بهتری داشته باشند .
    و مدام نگوید نداریم نداریم
    بهتر هست مدیریت آن منابع درآمد که دارید رو بازنگری کنید ، اجاره ها ، بستن بعضی خرج های بی خود

    1. برنامه ها رو به دولت ارایه کنند وضعیت کشور بهتر میشود ایدهاتون محدود نکنید وضعیت هموطنان هم خراب است

  5. درود و وقت بخیر.
    از لطف و همراهی خببرنگار محترم امرداد جهت پوشش کامل اخبار انجمن سپاسگزاری میکنم.
    همچنین از اعضای محترم انجمن بالاخص جناب آقای فرامرز پوررستمی که همواره مطالب مرتبط را مدنظر قرار داده و پاسخگوی همکیشان در قسمت کامنتها هستند.
    به نظر من هم بهترست خرابی دیوار یادشده در اولویت برنامه های انجمن قرار گیرد تا متضرر هزینه های بیشتری نشویم. پروژه های ساختمانی و بعضا چیزهای غیرضروری میتوانند مدت زمان بیشتری منمتظر بمانند اما چنین چیزی ممکن است در زمان زودتری ایجاد هزینه بسیار بیشتر از تعمیرات در پی داشته باشد.
    از حسن توجه هموندان سپاسگزارم.

    1. درود به جناب آرش دری.
      همکیش گرامی، فرمایش شما متین است. اما این را هم در نظر بگیرید که دست کم نیمی از مصوبه‌های هیئت مدیره جنبه فوری دارند، اما متاسفانه منابع مالی کافی در انجمن وجود ندارد.
      البته اگر مجمع همگانی اخیر با اجازه فروش موافقت می‌کرد و با همکاری همکیشان متخصص و کارشناس آن را به بهترین قیمت می‌فروختیم، برخی از مشکلات انجمن از جمله مشکل دیوار آدریان بزرگ برطرف می‌شد که به دلایل گوناگون، از جمله فضایی که به مجمع حاکم کردند، موافقت نشد.
      از این گذشته، شوربختانه مطالب و خبرهای غیر مستند و غیر دقیق در مورد منابع مالی انجمن از جمله اجاره‌ها منتشر می‌شود که که منبع انتشار آنها فضای مجازی و به ویژه برخی کانال‌ها است که چون مسئولیت اجرایی ندارند و عضو هیئت مدیره نیستند، هرچه دلشان می‌خواهد می‌نویسند.
      درخواست من از جناب عالی و دیگر همکیشان عضو انجمن این است که هرچه را در فضای مجازی منتشر می‌شود، دربست قبول نکنند و از آنها سند و مدرک بخواهند.
      و از آن بهتر، یا با سخنگوی انجمن تماس بگیرید یا در صورت امکان و داشتن فرصت به نشست هیئت مدیره بیایید و موضوع را در آنجا مطرح بفرمایید و پاسخ کامل بگیرید.
      سپاسگزارم که خبرهای به انجمن خودتان توجه دارید.
      سخنگوی گردش ۴۵
      فرامرز پوررستمی

  6. انجمن برای هرس و تعمیر دیوار پول نداره،ولی ازونور عزیزانی که به انجمن بدهکار هستن رو هم پیگیری نمیکنن که پولشونو بدن،خیلی جالبه.بعد حرف از اعتماد میزنن،واقعا باید با دیدن این شرایط اعتماد کنیم؟ اگر پول ندارید چرا از هزینه ای که سازنده ملک مجاور مهد پرورش باید به انجمن میداد گذشتید؟این هزینه کاملا قانونی و تعریف شده است،چرا نگرفتید؟ چرا ملک رو رایگان در اختیار سازنده گذاشتید تا انباری کنه و ازش استفاده کنه؟ اینهمه خیراندیش پول داده اونحا رو درست کرده،بعد شده انبار سیمان. بعد توقع دارید باز خیراندیش بیاد کمک کنه.پولهایی که باید بگیرید رو نقد کنید و حسابها رو روشن و‌درست کنترل کنید مشکل نقدینگی حل میشه.مطمین باشید

    1. درود به کسی که خود را “همکیش ” نامیده‌اید.
      چون خودتان را پنهان کرده ایدو با نام کامل معرفی نمی‌کنید، امیدوارم که به راستی زرتشتی باشید.
      اما در پاسخ به شما باید بگویم که جناب عالی با اطلاعات نادرست و ناقص قضاوت کرده‌اید و نتیجه گرفته اید.
      اگر خواهان اطلاعات درست هستید، با نام واقعی تماس بگیرید و من به شما پاسخ خواهم داد. شوربختانه برخی اطلاعاتی که در فضای مجازی و به ویژه کانال‌هایی که یکطرفه هستند منتشر می‌شود، دقیق و درست نیستند و آمیخته‌ای از واقعیت و نادرستی را منتتشر می‌کنند.
      این را هم یادآور می‌شوم که اگر به عنوان یک زرتشتی پیرو اندیشه و گفتار و کردار نیک هستید، بهتر است بدون تحقیق کافی و پرسیدن از منبع معتبر که اطلاعات درست به شما بدهد، در مورد موضوعی داوری نکنید.
      سخنگوی گردش ۴۵
      فرامرز پوررستمی

  7. جناب دری از اینکه بالاخره نظر خود را در امرداد برای همکیشان بازگو کردیدخوشنود شدم. خصوصا شما و جناب آذرگشاسبی نظرمن را در مورد آدریان بزرگ تایید نمودید بسیار سپاسگزارم. از جناب پوررستمی هم سپاسگزارم که بالاخره در آدریان بزرگ هرس کاری و تمیزکاری انجام گردیده و آسفالت کاری میگردد. فقط خواستم به نوبه ی خود بعنوان همکیش که بار اول به این مکان رفته بودم. و پیام دادم سپاسگزاری کنم.شاد و تندرست باشید. امیدوارم همه چیز به خوبی و باب دل همه ی همکیشان باشد.

    1. درود به جناب قبادی.
      همکیش گرامی، از مهر و مهربانی شما سپاسگزارم.
      همچنین به عنوان توضیح می‌گویم که بسیاری از کارهای عمرانی و خدماتی که در جاهای پر رفت و آمد نظیر آدریان بزرگ، مارکار تهرانپارس،آرامگاه، همچنین مجموعه اوسون انجام شده است و می‌شود، حاصل تلاش یپیگیر هیئت‌های اجرایی است که به کمک دهشمندان( هم دهش مالی و هم به صورت در اختیار گذاردن وقت و تخصص خود) انجام می شود.
      این هیئت‌ها در مدت کوتاه فعالیت خود به راستی که کارهای بسیاری کرده‌اند.
      انجمن زرتشتیان تهران بیشتر نقش پشتیبان و حمایتگر را دارد و به فراخور وضع مالی – که اکنون نامناسب است – کمک‌هایی نیز به هیئت‌های اجرایی کرده است. اما کار اصلی و مهم به عهده همان‌ هیئت هاست.
      امید است که تعداد بیشتری از همکیشان ارجمند عضو انجمن با این هیئت‌ها همیاری کنن و به کمک این هیئت‌ها همچنین هیئت مدیره گردش ۴۵ بیایند و بتوانیم با هم و دوشادوش هم در خدمت پیشبرد برنامه‌هایی‌باشیم که سبب پیشرفت هم همکیشان خواهد شد.
      امیدوارم که همواره به خبرهای انجمن خودتان توجه داشته باشید و سبب دلگرمی ما بشوید.
      سخنگوی گردش ۴۵
      فرامرز پوررستمی

  8. امرداد چرا دیدگاههایی که سرشار از اهانت و سرکوب مخاطبان شماست را منتشر میکنید؟ سخنگوی انجمن و همکارشون چرا به دیدگاهها پاسخ میدهند وظیفه ایی برای ایشان در نظر گرفتید؟ پاسخ ایشان در یک کادر هماهنگ برای همه دیدگاهها این است که (به انجمن رجوع کنید تا پاسخ دقیق دریافت کنید – به شایعات گوش ندهید – به کانالهای یک طرفه اعتماد نکنید – هرآنچه خارج از حرف سخنگو شنیدید شایعه و بی اساس و بی پایه است – بیرون گود نشستی پس حق اظهار نظر نداری – افرادی با نام مستعار پنهانی هستند لیاقت همه گونه سرزنش و فرافکنی را دارند – با 1000 رای مردم یعنی حق باماست، اصلا به نوشته های افراد بینام و نشان نباید وقعی گذاشت) این موارد که در همه گزارش هایی که امرداد از انجمن میگذارد گوشزد می کنند. جلسه های هفتگی انجمن مختص به بیانیه های یکطرفه‌ی انجمن شده شامل تشکر از این و آن، نداشتن پول، دورهمی و گفتگوی خودمانی هیات اجرایی. گزارش های امرداد شده راوی مطالبی که هیات مدیره میخواهد منتشر شود بقیه موارد که غیرعلنی گفتگو میشود.
    اصلا کاری به این ندارم که سخنگو خود تحصیلات روابط عمومی دارد آقایی که کتاب قانون به دست دارد بفرماید وظیفه سخنگوی انجمن در قانون تجارت و اساسنامه چگونه تعریف شده است؟ آیا وظیفه ایشان این نیست که در نشست پرسش و پاسخ و در مجامع سخنگو باشد؟ شان 120 ساله انجمن را حفظ کند و در هر فضای مجازی که به آن باور ندارد پاسخ ندهد. در پاسخ به اینکه چرا نوبت اول مجمع رسانه ای نشده میفرمایند در مطبوعات منتشر شده در فضای حقیقی نه فضای مجازی!! فضای مجازی را قبول ندارند پس در فضای واقعی پاسخگو باشند. اگر وظیفه خود میدانند پاسخ دهند فقط به موضوع پاسخ دهند این الفبای اولیه روابط عمومی است نباید شخصیت کسی که دیدگاه گذاشته خُرد کرد تا خود را برتر و بالادستی پنداشت.
    در پاسخ به همکیش نوشتند اگر زرتشتی هستی پیرو نیکی ها باش. من شاهد از صداقت سخنگو میاورم. ایشان گفته بودند هرگز مهدکودک تغییر کاربری نمیدهند. در جلسه ای که امرداد گزارش آن را گذاشت رییس خدمات پیشنهاد تغییر کاربری را داد وقتی دیدگاه گذاشتم مهد پرورش که در حال تغییر کاربری است سخنگو در پاسخ نوشت به شایعات گوش ندهید! شما که الگوی صداقت هستید.

  9. در این وانفسای بی پولی که مصوبه مالی به رای گذاشته نمیشود کمتر تقویم چاپ کنید جمعیت دارندگان کارت شناسایی انجمن مگر چه تعداد زیاد شده که میفرمایید تعداد چاپ تقویم امسال عدد بالایی است و بالای ۱۰۰ میلیون تومان را برآورد میفرمایید؟ به تعداد هدایای دوستان بیرون جامعه افزوده اید؟ آن فندی که دهشمند در نظر گرفته برای تقویم همکیشان هست.
    به قول دوست گزارشگر به حاشیه پررنگ تر از متن می پردازید

  10. درود بر همکیشان و گرامی هموندان انجمن
    هموندان محترم انجمن این کشتی خدای ناکرده به گل نشسته در زمان شما و با عدم مدیریت و تدبیر شما به اینجا رسیده وهم اکنون بجای برنامه ریزی برای انجام ندادن مصوبه ها و تحت فشار دادن جامعه برای مجامع بعدی و رسیدن به اهداف به اصطلاح به نفع جامعه فقط جهت برگرداندن اعتبار و پشتوانه مردمی ان برنامه ریزی کنید.
    جناب اقای پور رستمی گرامی در اختیار قرار دادن مهد پرورش جهت انبار و کارگران ساختمان مجاوربا ان همه هزینه خیراندیش جهت بازسازی و…نه تنها در فضای مجازی در هیچ جایی قابل توجیه نمیباشد.
    جناب اقای سیروسی خزانه دار محترم انجمن و اقازادشون سازنده ساختمان کیخسروی همه چیز طبق برنامه و بدون کوچکترین ایرادی ایا از نظر عرف و قانون این موضوع قابل قبول است؟چرا این ساختمان هیچ رقمه به پایان نمیرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-22