لوگو امرداد

نمايشگاه عکس جانسپاران زرتشتی یادواره شهدای پایتخت

هم‌زمان با يادواره بیست‌وچهار هزار شهيد پايتخت، به کوشش فرانک نمیرانیان نمايشگاهی از فرتورهای جانسپاران زرتشتی در دبيرستان دخترانه نمونه دولتی الهام برگزار شد.
نمايشگاهی از فرتورهای شهدا در فضايی نمادين از جبهه جنگ در اين دبيرستان بر پاشد و بخشی نيز به جان‌باختگان سرافراز زرتشتی، زاده تهران اختصاص يافت. فرتورهای جان‌باختگان: فرهاد خادم، كامران گنجی، جهان‌بخش نمیرانیان و داريوش شهزادی در بخش شهدای زرتشتی به کوشش فرانک نمیرانیان دبير فيزيک اين دبيرستان در پیشگاه ديد همگان قرار گرفت كه بسيار مورد توجه بازديدكنندگان واقع شد، به‌ویژه كه آغاز نمايشگاه با تصاوير جان‌باختگان زرتشتی بود. تا روز تهیه این گزارش یعنی نهم بهمن‌ماه بيش از صد نفر از نمايشگاه بازديد کردند. افرادی مانند: آقايان گنجی معاونت فرهنگی‌ و هنری اداره كل آموزش‌وپرورش شهر تهران، خوشبخت معاونت شورای دانش‌آموزی شهر تهران، على آمره فرنشین آموزش‌وپرورش منطقه هشت تهران از این نمایشگاه دیدن کردند و افزون بر این بیش از 30 نفر از مسوولان مناطق و بخش‌های مختلف آموزش‌وپرورش تهران نیز تا به این تاریخ از نمایشگاه دیدن کردند.

در زیر فرتورهای از این نمایشگاه را می‌بینید:

5 34 6 36 7 33 8 30

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. با درود ، کاش ایشان یا عکس همه جانباخته گان و یا حتا اگر دسترسی به عکس انها نداشت از انها نام برده بود و محدود به این 4 جانباخته نمیکرد . فرقی بین انها نیست و باید تا ابد نامشان جاوید بماند

  2. درود بر شما
    همان طور که توجه دارید،مراسم فقط برای شهدای پایتخت بوده است و همین تعداد هم با تلاش فراوان آموزگار همکیشمان ارائه و پذیرفته شده اند.
    همین که یادآوری نام جانباختگان ما هم باشد،خوب است،قطعا در همایش‌های سراسری که منحصر به پایتخت نباشد این اتفاق افتاده است و خواهد افتاد.
    پایدار باشید.

    1. درود و سپاس از پاسختان .من با شما همسو نیستم ! بیشتر شهدا از پایتخت بوده و اگر نیاز به عکس انها دارید میتوانید از سایت کانون دانشجویان زرتشتی بهره ببرید . شاد و تندرست باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-21