لوگو امرداد

فراخوان جذب نقدینگی برای نوسازی ساختمان کیخسروی

انجمن زرتشتیان تهرانانجمن زرتشتیان تهران با انتشار فراخوان، همکیشان را به همکاری در تامین نقدینگی برای تکمیل پروژه نوسازی ساختمان کیخسروی در تهرانپارس دعوت کرد.

به گزارش انجمن زرتشتیان تهران، پروژه‌ی نوسازی ساختمان‌ کیخسروی پس از گذشت نزدیک به ۱۷ سال به مرحله‌ایی رسیده است که با تزریق نقدینگی مناسب، در چندماه به پایان می‌رسد. منابع مالی کنونی انجمن، کفاف تکمیل این پروژه را در حال‌حاضر نمی‌دهد. با تامین نقدینگی این ساختمان مشتمل بر ۲۰ واحد آماده بهره‌برداری خواهد شد.

⇐ انجمن زرتشتیان تهران از همکیشانی که تمایل به کمک برای تکمیل این پروژه به نامگانه درگذشتگان خود دارند، دعوت کرد تا برای هماهنگی و تعیین چگونگی ثبت دهش خود با دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران تماس بگیرند.

⇐ همکیشانی که علاقه‌مند به تامین نقدینگی به ازای اخذ شرایط بهره‌برداری از این ساختمان هستند، دعوت می‌شود در نشستی که در تاریخ ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت 10 بامداد در محل تالار جلسات انجمن زرتشتیان تهران واقع در طبقه فوقانی تالار ایرج برگزار می‌شود شرکت نمایند، یا حداکثر تا تاریخ 10 اسفندماه ۱۴۰۲ با دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران تماس بگیرند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. بنا به موقعیت کنونی املاک وقفی بهتراست برای سبک شدن کار انجمن و پروژه های خوب چون کیخسروی املاک کهنه و قدیمی و هزینه بر فروخته شود و املاک نو جایگزین آنها شود. همکیشان عزیز لطفا خودمون به خودمون بد نکنیم. بگذارید جوانان و آیندگان همکیشمان راحت تر به این املاک بهتر رسیدگی نمایند. با درخواست تامین نقدینگی چیزی درست نمیشود. شاید یک چیز درست شوداما بقیه ی املاک کهنه و قدیمی چه بلایی سرشان میاید؟ بیایید سوشیانت باشیم و به بهبود املاک خود چاره ای بیاندیشیم. اکنون در برساد فراخوانی دیدم که اولتیماتوم داد که اگر همکیش برای زمین ۲۰۰۰ متری سرمایه گذاری نکند به غیر همکیش واگذار مینماید. معنی این رفتار چیست؟ خب زمین را بفروش و خرج جای دیگر املاک وقفی کنید. خیر و صلاح ما همکیشان فعلا این شده است. معنی نه خود خورم و نه کس دهم….. واقعا به چه قیمتی اینهمه باید تحقیر شد؟!!! و از ای فراخوانها لطفا دست بردارید و کار را یکسره و درست و مفید اجرا کنید.سپاس.

  2. قاعدتا ان زمین نمی توانند بفروشند که آگهی دادند ولی در کل من موافقم زنده ها اگر پشتیبانی نشوند ملکی هم باقی نخواهد ماند.

    1. جناب احسنت منظور شما از زنده ها چیست؟ ملک است یا آدم؟😁 برایم خیلی جالب است دستور هم داده شده حتما ان زمین کافی شاپ شود. نه غذای سنتی و نه بستنی و فالوده ی سنتی فقط و فقط کافی شاپ لطفا پارسی را پاس بدارید چایخانه و شربت خانه و سفره خانه ی سنتی هم نه فقط کافی شاپ درست شود.😃 مطمئن باشید پس از درست شدن هم کسی به آن مکان نخواهد رفت مگر مکان ورزشی یا فرهنگی مثل تاتر و سینما باشد تا جوانها بهره ببرند.اونم با جبر اقتصادی که همه جا حکمرانی و بیداد میکند. پیست دوچرخه سواری به نظرم ایده ی خوبی برای فراخوان یزد است. امیدوارم انجمن تهران هم از این ایده برای زمین تجریش و دیگر زمینها و حتی کوشک ورجاوند و املاک دیگر به صورتی دیگر نیز استفاده نماید‌. سپاس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-20