لوگو امرداد

آریابرزن غیبی؛ پژوهشگر برگزیده جشنواره موسیقی فجر

آریابرزن غیبی، پژوهشگر و مدرس موسیقی، برای پایان‌نامه «بررسی کاربرد و کارکرد موسیقی در حیات فرهنگی اجتماعی زرتشتیان» مقام اول بخش پژوهشی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر را از آن خود کرد.
در آیین پایانی جشنواره موسیقی فجر، جایزه باربد، لوح افتخار و تندیس جشنواره به آریابرزن غیبی، برای کسب جایگاه نخست بخش پایان‌نامه‌های بین‌رشته‌ای موسیقی پیشکش شد. وی در سخنانی کوتاه امیدواری خود را از ادامه پژوهش و نوشتن در زمینه موسیقی زرتشتیان ابراز کرد. این پایان‌نامه که آریابرزن غیبی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر تهران دفاع کرده بود، به بررسی تاریخچه، منابع، اصول، انواع و ابعاد موسیقی در زندگی زرتشتیان ایران با تمرکز بر زرتشتیان کرمان و یزد پرداخته است.
سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با حضور گروه های موسیقی داخلی و خارجی در سبک‌های مختلف از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه 1402 در تهران و استان‌های دیگر برگزار شد. این جشنواره در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی، جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های گوناگونی را به نمایش گذاشت.

1 1 1 4 1 1 4 2 4 3 4 4 4 5 5 2 6 1

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. شادباش فراوان آریابرزن عزیز و مهربان.

    گاه یک شادی، هزاران شادی و آفرین میسازد بر خود و دیگران h-m

  2. درود و شادباش و هزارآفرین بر آریابرزن گرامی.همکاری شما با امرداد مایه‌ی سربلندی همه‌ی ماست. امید که پیوسته پیروز و پاینده باشی.

  3. بهترین درود و شادباش به اریابرزن گرامی
    چگونه میتوان به این پژوهش بسیار خوب دسترسی پیدا کرد؟ امیدوارم که همیشه تندرست و پیروز باشی . ایدون باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06