لوگو امرداد

روشنگری درباره دهشمند مرکز جهاندیدگان پرورش

2 1 2در پیوند با گزارش تارنمای امرداد درباره گشایش مرکز جهاندیدگان پرورش در یزد، پیرو نامه‌ی بهرام غریب‌شاهی، مبلغ دهش برای بخشی از بازسازی و هزینه آیین جَشَن‌خوانی گشایش به نامگانه‌ی خواهر ایشان مهین‌بانو غریب‌شاهی بوده است.

در راستای برآوردن نیاز هازمان زرتشتی، پذیرشگاه زرتشتیان در یزد به سرای سالمندان برای اقامت شبانه‌روزی این گروه آسیب‌پذیر، تغییر کاربری یافت. پس از بازسازی به نام «مرکز جهاندیدگان پرورش» نخستین خانه حمایتی توانبخشی شبانه‌روزی ویژه‌ی سالمندان زرتشتی در استان یزد گشایش یافت. هم‌اکنون پروانه بهره‌برداری با گنجایش پذیرش 10 سالمند زرتشتی صادر شده است، سالمندانی که وابسته به تخت نیستند. به مناسبت پایان‌رسیدن ساخت و تجهیز مرکز جهاندیدگان پرورش و دریافت پروانه فعالیت، آیین جَشَن‌خوانی در روز 11 امردادماه 1402 با باشندگی شماری از همکیشان، هیات‌امنا و مسوولان اجرایی در این مرکز برگزار شد. در این آیین، سخنرانان شاهرخ باستانی، فرنشین موسسه مددکاری مهرآوران یسنا کویر یزد، رستم فرخنده، هموند هیات‌امنای مرکز سالمندان پرورش، اسفندیار اختیاری، نماینده ایرانیان زرتشتی در مجلس و از هموندان هیات‌امنای این مرکز، و مهنام خسرویانی، جانشین فرنشین انجمن زرتشتیان رحمت‌آباد به نمایندگی از فرنشین این انجمن، هر یک با بیان سپاسگزاری از نیک‌اندیشان یاریگر و دست‌اندرکاران به آنچه گذشت و چشم‌انداز پیش‌رو پرداختند. در میان نام دهشمندان و نیک‌اندیشانی که در راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی جهاندیدگان پرورش همراه و همیار بودند از منش نیک بهرام‌ غریب‌شاهی برای پشتیبانی، کمک‌هزینه بازسازی ساختمان و پرداخت هزینه‌ی برگزاری آیین جَشَن‌خوانی، یاد شد. در گزارش تارنمای امرداد به تاریخ 13 امردادماه 1402 متن سخنرانی‌ها آمده است. در پیوند با آن گزارش، نیک‌اندیش بهرام غریب‌شاهی در نامه‌‌‌ای که برای بازتاب در تارنمای امرداد فرستاده، یادآوری کرده کلیه‌ هزینه‌‌ی بازسازی و مراسم گشایش بنامگانه خواهر ایشان، مهین‌بانو غریب‌شاهی بوده است. متن نامه به شرح زیر است:

توضیح و تصحیح

سردبیر محترم تارنمای خبری امرداد

در رابطه با گزارش خانه سالمندان پرورش یزد در تارنمای امرداد مورخ 1402/5/13 لازم به توضیح است که کلیه‌ هزینه‌‌ی بازسازی و مراسم گشایش و غیره که منتسب به اینجانب نموده شده بنامگانه همشیره‌ام مهین‌بانو غریب‌شاهی بوده و لاغیر. خواهشمندم این توضیح و تصحیح را در تارنمای وزین امرداد منعکس بفرمایید که مزید سپاسگزاری می‌باشد.

ارادتمند بهرام غریب‌شاهی – 1402/11/30

گزارش سخنرانی‌های آیین گشایش مرکز جهاندیدگان پرورش را از تارنمای امرداد بخوانید.

گزارش تصویری از آیین گشایش مرکز سالمندان پرورش را در تارنمای امرداد بیننده باشید.

گزارش تصویری از مراحل تکمیلی مرکز سالمندان زرتشتی را در تارنمای امرداد ببینید.

گفت‌وگو با عنوان سالمندان شایسته بهترین امکانات هستند را از امرداد بخوانید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. امید است به سرنوشت شوم خانه سالمندان تهران دچار نشود که هییت امنا و مجریان خانه سالمندان با سیاست های غیر شفاف و سخت گیرانه آن دردی از نیازمندان واقعی را در مان نمیکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-19