گرامیداشت زادروز اشو زرتشت در نرسی‌آباد

انجمن زرتشتیان نرسی‌آباد آیین شاباش و جشن زادروز اشو زرتشت را برگزار کرد.

جشن زایش و به پیامبری رسیدن اشو زرتشت به‌مانند دیگر شهرها و روستاهای زرتشتی‌نشین یزد در روز خورداد روز از ماه فروردین برابر دوشنبه ششم فروردین‌ماه 1403 در این محله یزد برگزار شد.

آیین جشن‌خوانی زادروز اشو زرتشت را ایرج دهموبد در درمهر این محله انجام داد پس‌از آن باشندگان آیین شاباش و ادامه این جشن را در تالار نرسی‌آباد برگزار کردند.

در آیین شاباش، باشندگان با پیشکش پول برای تامین چوب و کنده آتش ورهرام و هزینه‌ نگهداری درمهر کمک می‌کنند و دهموبد با اعلام نام وی برای درگذشتگان و بستگان او آرزوی آرامش روان و تندرستی می‌کند.

ایرج دهموبد

آیین شاباش

فرتــورها از سرور دهموبد است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. ممنون خانم سرور دهموبد تصاویر روشن وبا کیفت ارسال کردی همتتان پایدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *