لوگو امرداد

باشندگی انتشارات برسم و هیرمبا در نمایشگاه کتاب 1403

WhatsApp Image 2024 05 07 at 14.49.17

انتشارات بَرسَم و هیرمبا، امسال هم در یک غرفه در کنار هم میزبان کتاب‌دوستان خواهند بود.

سی‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال چهارشنبه 19 تا شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می‌شود.

غرفه انتشارات برسم و هیرمبا در راهروی شماره ۸، برسم غرفه ۱۶۲ و هیرمبا، غرفه ۱۶۳ است.

 

انتشارات برسم با 78 عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی نیز فروش دارد. برای آگاهی از فهرست و قیمت کتاب‌های حضوری برسم اینجا کلیک کنید.

 

نشر هیرمبا

1f69cfb0 954f 4253 900a cbbc66d667bdنشر هیرمبا برای چهارمین بار در درازای عمر شش‌ساله خود در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب شرکت کرده است. نشر هیرمبا به‌عنوان سومین ناشر زرتشتی توانسته است در این مدت کوتاه با تکیه بر شیفتگی، مهارت و کیفیت بیش از شصت عنوان کتاب درزمینه‌ی تاریخ، زبان، فرهنگ و دین زرتشتی و ایران باستان به چاپ برساند.

از کتاب‌های تازه‌های نشر هیرمبا که برای نخستین بار برای فروش آماده شده می‌توان این‌ها نام برد: از آفرینش تا یزدگرد به خامه سیروس محمودی بختیاری، یادگار نیک (پنجاه گفتار درباره زرتشتیان یزد) به خامه حسین مسرت، جادوی مانثره به خامه دکتر پریسا درخشان، تاریخ زرتشتیان به خامه پروین خسروی‌نسب، گویش بهدینان شهر یزد جلد سوم به خامه کتایون مزداپور، واچک (گفتارهایی از زرتشت، دین زرتشتی و آیین‌های زرتشتی) به خامه مهربانو سهراب، مزرا کندوکاوی در روستای مزرعه کلانتر به خامه فرخ ایزدی

نشر هیرمبا از سال ۱۳۹۷ با مدیریت بهنام مبارکه بنیان نهاده شده است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته چاپ‌ونشر است که با پشتوانه و تجربه‌ی بیش از چهل سال همچنان در راه خدمت به جامعه فرهنگی زرتشتی کوشاست.

WhatsApp Image 2024 05 07 at 14.49.14

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-30