لوگو امرداد

پایان جام «وحدت ادیان در قلب طهران»

جام «وحدت ادیان در قلب طهران» با مشخص شدن تیم‌های برتر و دستیابی تیم بانوان و  آقایان زرتشتی به جایگاه سوم، به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن زرتشتیان تهران، در روز پایانی جام وحدت ادیان در قلب طهران، نخست بازی رده‌بندی میان تیم‌های زرتشتیان و کلیمیان برگزار شد. تیم ‌زرتشتیان در یک بازی برتر پیروز میدان شد و با نتیجه ۱۱ بر ۳ به برتری و جایگاه سوم دست یافت. سپس بازی نهایی میان تیم‌های ارامنه و مسلمانان انجام شد که تیم ‌ارامنه بازی را ۱۲ بر ۷ به سود خود به پایام رساند و قهرمان جام ادیان در قلب طهران شد.

آیین پایانی با حضور معاونت فرهنگی‌ شهردار منطقه ۱۲، رامین خسروی، جانشین فرنشین انجمن زرتشتیان تهران و تیم‌های بانوان و آقایان شرکت‌کننده برگزار شد و جوایز و یادبودها به سرپرستان تیم‌ها پیش‌کش شد.

در رده‌ی آقایان تیم زرتشتیاتن با بازیکنان شهرام خسرویانی، شهرام كی‌زادی، خشایار خورشیدیان، آرش رستمی، رشید ذهبی، مهربان آذرمنش، پدرام رستمیان، فرزاد جهانی، فرشید منوچهری، آرمین فرازمان، با مربی‌گری سیاوش ساسانی و به سرپرستی کورش ساسانی به میدان رقابت رفتند.

بازی‌های تیم بانوان زرتشتی در روز نخست جام ادیان انجام شد و  جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. پارمیدا شاه بهرامی ،اتریا ساسانی، اتریا مهربد، یسنا بهمردی ، یکتا مهربانی. پارمیس پوراسفندیاری، نیلوفر افشاری، بهار خسرویانی، نجمه بزرگ و ماندانا فرامرزی تیم فوتسال بانوان زرتشتی را به سرپرستی هما خسرویانی و مربی‌گری آرزو خسروی همراهی کردند.

انجمن زرتشتیان تهران از همازوری و همکاری تیم‌های ورزشی تهران، و باشگاه ورزشی فروهر سپاسگزاری کرد.

پیکارهای جام «وحدت ادیان در قلب طهران» میان چهار تیم ادیان زرتشتیان، کلیمیان، ارامنه و مسلمانان از دوشنبه 14 بهمن‌ماه 1398 خورشیدی با بازی فوتسال بانوان آغاز شد و چهارشنبه 16 بهمن‌ماه با مشخص شدن تیم‌های برتر آقایان به پایان رسید. شهرداری منطقه 12 تهران برگزار کننده‌ی این دوره از جام بود.

01 2

02 2

03 2

04 1

05 copy 1

06 copy 1 07 1

فرتورها از روابط عمومی انجمن زرتشتیان تهران رسيده است

1842

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07