گزارش تصویری

جشن پایان دوره مهدکودک پرورش با هنرنمایی نونهالان

نونهالان مهد‌کودک دکتر بهرام پرورش با اجرای برنامه‌هایی شاد و هنرنمایی‌، پایان سال تحصیلی را در تالار خسروی جشن گرفتند.

جشن پایان سال دوره آمادگی مهدکودک پرورش، پنجشنبه  ۱۴ تیرماه ساعت 18 در جشنگاه خسروی با هنرنمایی پرشور کودکان و همراهی خانواده‌ها و مربیان برگزار شد. این جشن با بخش‌های گوناگون هنری و برنامه‌های آموزنده، خاطراتی پر از شادی را برای همه به ارمغان آورد.

برنامه جشن با اوستا خوانی گروه ۵ و ۶ ساله آغاز شد که همراه با ورزش روزهای زرتشتی نونهالان ۴، ۵ و ۶ ساله بود. سپس سرود گروهی کودکان ۴، ۵ و ۶ ساله با اجرای سه شعر به صحنه رفت. در ادامه، سخنرانی‌های بهشید برخوردار، نماینده ایرانیان زرتشتی در مجلس، اسفندیار اختیاری، نماینده پیشین زرتشتیان و افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران انجام شد.

نمایش گروه ۴ ساله‌ها “هومت” و سرود تکی و گروهی بچه‌های اشویی همراه با اهدای جوایز، بخش‌های بعدی برنامه بودند. نمایش دینی، نمایش “حسنی” و حرکات موزون گروه ۴ ساله‌ها، پذیرایی، ژیمناستیک و سپاسگزاری از گروه‌های هنرمند و سخنرانی‌ نیز از دیگر بخش‌های این جشن بودند. همچنین، حرکات موزون گروه ۵ و ۶ ساله‌ها و شعرخوانی بچه‌های هومت و هوخت همراه با اهدای جوایز نیز اجرا شد.

در پایان مراسم، کیک فارغ‌التحصیلی بریده شد. همچنین از خانم خادم، آموزگار دینی نونهالان، و از نیک‌اندیش آذرمیدخت هرمزان، دهشمند مهدکودک پرورش که هر سال آیین سال و گهنبار را برگزار می‌کند، سپاسگزاری شد.

در پایان جشن از همه خاله‌های مهد (مربیان) و مسوولان صدا و فیلم سپاسگزاری شد و جشن پر از شادی و خاطره به پایان رسید.

فرتور از آناهیتا عبد شریف‌آبادی است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *