لوگو امرداد
گروه ورزش همگانی ورهرام برگزار کرد

گرامیداشت اشتاد ایزد در آدریان بزرگ تهران

اشتاد ایزد و بهمن ماه روز نیایش و ورزش و دهش و دیدار و دوستی و همدلی با سالمندان زرتشتی به همراه برنامه‌ی تغذیه‌ی سالم و برنامه همپرسگی با خرد و خردمند گرامی داشته شد.
نیایش همگانی به سرپرستی، مهرانگیز ذهبی، برنامه‌ی ورزشی با آموزش حرکات اصلاحی برای تسکین دردهای دست و گردن به سرپرستی مهری منوچهری، آغازگر دورهمی آیینی به مناسبت گرامی داشت اشتاد ایزد بود.
برنامه‌ی همپرسگی با خرد و خردمند به سرپرستی، مهرانگیز ذهبی که در مورد دهش وجشن‌هایی که در ماه بهمن برگزار می‌شوند و همچنین رنگ‌ها و گل‌هایی که به این ماه ویژه شده‌اند و از خوراکی‌هایی که با سبزی خاصی آماده می‌شوند سخن گفت و با بازگو کردن اهمیت جانوران سودمند، حمایت از این دسته از جانوران را از کارهای نیک در این ماه برشمرد.
در ادامه‌ی این برنامه مهین غیبی در زمینه‌ی آیین‌ها و جشن‌هایی که در این ماه در کرمان برگزار می‌شوند، سخن گفت.
در بخش برنامه‌ی تغذیه‌ با خوراک‌های سالم نرگس مرادیان با آماده‌سازی کیک به مناسبت عروسی فرزندشان کام شرکت‌کنندگان را شیرین کرد. همچنین فرزندان خانواده‌ی خدابخشی به نامگانه پدر و مادرشان با پختن آش میزبان سفره‌ی اشتاد ایزد این ماه بودند. برنامه‌ی شاد پایان بخش برنامه‌ی اشتاد ایزد و‌ بهمن‌ماه بود.
گرامیداشت اشتاد ایزد، به کوشش گروه ورزش همگانی ورهرام در بامداد روز بیستم بهمن ماه ۱۳۹۸ برابر با روز اشتاد در آدریان بزرگ تهران برگزار شد.

1 25

2 24

3 22

4 24

5 22

6 24

7 23

8 24

9 22

10 28

11 27

12 27

13 24

14 22

فرتورها برگرفته از کانال ورزشی ورهرام

1719

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04