نشست پایانی کارگاه آموزشی فن بیان در یزد برگزار شد

نشست پایانی کارگاه آموزشی «فن بیان و هنر سخنوری»، در کتابخانه تخصصی زرتشتیان یزد برگزار شد.

در این کارگاه که سه‌شنبه 23 مرداد 1403 در کتابخانه زرتشتیان یزد (بانو و کیخسرو بزرگ‌چمی) برگزار شد، شماری از نوجوان زرتشتی به آموزش فن بیان و سخنوری پرداختند. استاد این کارگاه محسن جواهریان، گوینده و مجری صدا و سیمای استان یزد بود.

دوره این کارگاه ویژه بزرگسالان از مهر ماه آغاز می‌شود که زمان آن به آگاهی خواهد رسید.

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *