گزارش تصویری

نشست پرسش و پاسخ انجمن زرتشتیان یزد برگزار شد

نشست پرسش و پاسخ انجمن زرتشتیان یزد با باشندگی همکیشان در تالار بزرگ‌چمی یزد برگزار شد.

در نشست پرسش و پاسخ انجمن زرتشتیان یزد پس از خوانش گاتها با آوای موبد فریبا مالی، کوروش رشیدی، فرنشین انجمن زرتشتیان یزد به پرسش‌های باشندگان که به شکل نوشتاری بر روی یک برگ کاغذ بود، پاسخ داد. مجری این نشست را مهرداد خسرویانی، مسوول بخش فرهنگی انجمن زرتشتیان یزد بر دوش داشت. وی درباره تاریخچه انجمن زرتشتیان یزد برای باشندگان توضیحاتی داد. او گفت: این انجمن به کوشش و همکاری انجمن اکابر پارسیان هند در یزد تشکیل شده است. همچنین مهرداد خسرویانی در ادامه افزود این گردش شصت‌وچهارم  انجمن است. کوروش رشیدی نیز از راهکارهایی برای پیشگیری از مهاجرت جوانان مانند ساخت نیروگاه برق و دیگری برگزاری مسابقه‌ بین جوانان گفت. وی افزود با این مسابقه جوانان می‌توانند ایده‌های نو خود ارایه را دهند و بین این ایده‌ها سه ایده برتر را بر می‌گزنیم و به مجمع عمومی پارسیان هند می‌فرستیم تا صاحبان ایده با پشتیبانی پارسیان هند بتوانند ایده خود را اجرایی کنند.

این نشست در روز دی به‌آذرایزد و آذرماه 3762 زرتشتی برابر با روز آدینه دوم آذرماه 1403 با گردانندگی کوروش رشیدی و موبد رستم کاوسیان‌زاده از ساعت 17 تا 19 با باشندگی همکیشان و هموندان هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان یزد برگزار شد.

گاتها‌خوانی موبد فریبا مالی مهرداد خسرویانی، مسوول بخش فرهنگی انجمن زرتشتیان یزد کورش رشیدی، فرنشین انجمن زرتشتیان یزد

فرتورها از ارشان فرودیان است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *