گزارش تصویری

نشست نمایندگان انجمن زرتشتیان یزد با مدیرکل آموزش پرورش

نشست مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد و هیات همراه با کادر مدارس ویژه زرتشتیان، دبستان دخترانه مارکار و دبستان پسرانه دینیاری و هموندان انجمن اولیا و مربیان این آموزشگاه‌ها در تالار بزرگچمی برگزار شد.

در این دیدار که روز دوشنبه یکم بهمن‌ماه 1403 با باشندگی نمایندگان انجمن زرتشتیان یزد، سهراب فیروزفرد و فریبرز آتشبند، هموندان هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان یزد، همراه بود، باشندگان مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان و سپس به بررسی دیدگاه‌ها پرداختند.

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *