گزارش تصویری از

گرامیداشت جشن سپندارمذگان در دبستان جمشید جم

دانش‌آموزان دبستان جمشید جم جشن سپندارمزگان و روز مادر را گرامی داشتند.

دانش‌آموزان دبستان جمشید جم در روز دوشنبه  29 بهمن‌ماه 1403  با برپایی جشنی روز مادر را گرامی داشتند. در این روز دانش‌آموزان با پیشکش هدیه به مادران خود جشن سپندارمزگان را به آن‌ها شادباش گفتند. همچنین از سوی نوشین پشوتن مدیر دبستان از کادر و آموزگان این دبستان نیز با پیشکش هدایایی سپاسگزاری شد. خانواده سام نوشیروانی، دانش‌آموز پایه ششم نیز امکانات پذیرایی این جشن را تدارک دیده بودند.

دبستان پسرانه‌ی جمشیدجم (دوره‌ی یکم و دوم) وابسته به انجمن زرتشتیان تهران است و در سال ۱۲۸۵ خورشیدی بنیاد شده است.

فرتورها از پوروچیستا رستمی است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *