لوگو امرداد
در اینستاگرام آوند همراه با گهرنازبانو پشوتنی

چگونه این روزها آرامش را به خود و کودکانمان برگردانیم

28گهرنازبانو پشوتنی، کارشناس تربیت مربی و رفتار با کودک به صورت مستقیم در اینستاگرام آوند با خانواده‌ها پیرامون «چگونه این روزها آرامش را به خود و کودکانمان برگردانیم» گفت‌وگو می‌کند.
با شرایط کنونی که برای پیشگیری از همه‌گیری ویروس کرونا باید از رفت‌وآمدها کاست و امکان گردهمایی و همایش وجود ندارد، دنیای مجازی از راه‌های پیوند خانواده‌ها با مشاوران روانشناسی است. گهرنازبانو پشوتنی، کارشناس تربیت مربی و رفتار با کودک و مدیر موسسه‌ی آوند، برحسب چالش پیش آمده که دغدغه‌هایی را در میان خانواده‌ها به وجود آورده ساعتی را به خانواده‌ها به ویژه کسانی که نگران کودکانشان هستند اختصاص داده است تا در نشستی مجازی دغدغه‌هایشان را بیان کنند حرف‌هایشان را بزنند و دل تکانی کنند و نکات آموزشی و پرورشی که بایسته است بدانند را دریافت کنند.
آشنایی و فهم درست از یک مساله سبب‌ساز آن می‌شود تا با اعتماد به نفس بالاتری با آن روبرو شویم و به جای ترس بکوشیم با شیوه‌های خردمندانه و با هوشیاری، به بی‌اثر یا کم‌اثر کردن مشکل کمک کنیم. ترس، استرس، اضطراب و نگرانی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا تمام ایرانیان و خانواده‌ها را درگیر کرده است. این پریشانی پیامد خطرناک‌تر از ویروس کرونا را در پی دارد.
خانواده‌ها می‌توانند، از ساعت 20 دوشنبه 12 اسفندماه 1398 خورشیدی برای پیوند با برنامه‌ی «چگونه این روزها آرامش را به خود و کودکانمان برگردانیم» به صورت مستقیم با گهرنازبانو پشوتنی در اینستاگرام آوند به نشانی@avandorg، وقتشان را هماهنگ کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-19