لوگو امرداد
برنامه زنده اینستاگرام آوند

وبینار نقش کتاب و قصه‌گویی برای حال خوب نوه‌ها

WhatsApp Image 2021 05 05 at 09.46.45وبینار واکاوی «نقش کتاب و قصه‌گویی در بهبودی و حال خوب نوه‌ها» 15 اردیبهشت‌ماه در اینستاگرام موسسه آوند برخط (:لایو) برگزار می‌شود.

در این نشست، نقش مهم کتاب در زندگی خود و نوه‌ها را آگاه می‌شویم. چند قصه و چگونگی داستان‌‎گویی نوین را فرا خواهیم گرفت. ارتباط مناسب با چالش کودکان امروزی را می‌آموزی. و سرانجام یاد می‌گیریم که چگونه می‌توان در این شرایط سخت ، آرامش را ، به خود و کودکان‌مان برگردانیم .کودکان ما چشم‌به‌راه رفتار به‌هنجار ما هستند.
گوهرنازبانو پشوتنی، مدیر موسسه‌ی آوند، کارشناس و مشاور آموزش خانواده در گفت‌وگوی برخط (لایو) با ناهید شرف‌الدین، مدرس ادبیات و قصه‌گو، و رویا شهری، کارشناس کتاب کودک به موارد یاد شده، می‌پردازد.

دوستداران که به هر شیوه با کودک سروکار دارند، برای پیگیری این وبینار آموزشی می‌توانند گفت‌وگو را چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه 1400 خورشیدی ساعت 21:30 برخط (:لایو) از درگاه اینستاگرام موسسه آوند avandorg@ تماشا کنند.
موسسه آوند با پیشکش این برنامه‌ی زنده به همه‌ی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ایرانی سرتاسر جهان تماشای آن را پیشنهاد می‌کند.

تارنمای رسمی موسسه آوند به نشانی www.aavand.org و شناسه t.me/aavandorg در فضای شبکه اجتماعی راه‌های ارتباطی با موسسه آوند است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06