لوگو امرداد

واکاوی مزیت کرونا برای کودکان در اینستاگرام آوند

WhatsApp Image 2021 04 13 at 12.12.44وبینار واکاوی «مزیت کرونا برای کودکان» 24 فروردین‌ماه در اینستاگرام موسسه آوند برخط (:لایو) برگزار می‌شود.

در جهانی که سراسر بحران تعریف شده و ناشی از ذهن انسان به وجود می‌آید، چگونه باید زیست تا از زندگی لذت برد؟ آیا یک بحران به راستی بحران است و بحران می‌ماند؟ آموخته‌های ما از یک رخداد چگونه می‌تواند ویران‌گر زندگی‌مان باشد؟ چگونه می‌توان با تغییر نگرشمان آن را به یک فرصت و ایده‌ی ناب دگرگون کرد؟ آیا کودکان هم تعریف ذهنی‌شان از یک پدیده با ما یکی است؟ بی‌گمان چیزی را زندگی می‌کند که ما زندگی می‌کنیم.

در برنامه‌ی برخط امشب؛ با آموزش گوهرنازبانو پشوتن، کارشناس و مشاور خانواده و مدیر موسسه آوند به این آگاهی خواهیم رسید که چگونه مزیت‌های یک پدیده‌ی طبیعی مانند کرونا را می‌توانیم درک کنیم تا با مدل نگاهمان، آن را به کودکانمان بیاموزیم.

سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه 1400 خورشیدی ساعت 21 از درگاه موسسه آوند avandorg@ با برنامه برخط (:لایو) همراه شوید.

کسانی که در زمینه‌ی مزیت‌های کرونا تجربه و یا نکته‌ی کاربردی دارند می‌توانند با فرستادن پیام دعوت تجربه‌ی خود را با بینندگان به اشتراک بگذارند.

تارنمای رسمی موسسه آوند به نشانی www.aavand.org و شناسه t.me/aavandorg در فضای شبکه اجتماعی راه‌های ارتباطی با موسسه آوند است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05