لوگو امرداد
28 شهریورماه ساعت 22 به زمان ایران

وبینار گمشدگی پدر در اینستاگرام آوند برگزار می‌شود

گمشدگی پدروبینار واکاوی «گمشدگی پدر»، ویژه‌ی پدران و مادران 28 شهریورماه در اینستاگرام موسسه آوند برخط (:لایو) برگزار می‌شود.

پدرگمشده؛ او کیست؟ انگار مرد برای خانواده گمشده‌ای بیولوژیک بود! این بار نقش والدی مرد نامی پیدا کرد و «پدر» معنا یافت! ولی بار دیگر او گمشدگی دیگری پیدا کرد! او در نقش و شان پدری، گم شد و این گمشدگی از آغاز تاریخ تا جهان امروز در تاروپود مشغولیت اجتماعی بافته شده است. مساله چیست؟ آیا گمشدگی به معنای خلا فیزیکی است؟ کمیت حضور پدر مهم است یا کیفیت حضور؟! زن یا مادر چه نقشی در این گمشدگی دارد؟ تاثیر گمشدگی پد در خانواده و راهکارهای مناسب کنونی کدامند؟

در این گفت‌وگوی برخط (لایو) گوهرنازبانو پشوتنی، کارشناس و مشاور آموزش خانواده و علی واموسی، روانشناس اگزیستانسیال به واکاوی این موضوع پرداخته می‌شود که «گمشدگی مرد یا پدر چگونه شکل گرفت؟»

پدران و مادران، برای پیگیری این وبینار آموزشی می‌توانند گفت‌وگو را یکشنبه ۲۸ شهریورماه 1400 خورشیدی 19 سپتامبر 2021 میلادی ساعت ۲۲ به وقت ایران، از اینستاگرام موسسه آوند avandorg@ برخط (:لایو) تماشا کنند.

تارنمای رسمی موسسه آوند به نشانی www.aavand.org و شناسه t.me/aavandorg در فضای شبکه اجتماعی راه‌های ارتباطی با موسسه آوند است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09