جشن نوروز و زایش اشوزرتشت در مرکز زرتشتیان لس‌آنجلس

جشن نوروز و زایش اشوزرتشت، پسین روز شنبه ۲۹ مارچ (نهم فروردین‌ماه 1404) با همیاری خانواده‌های زرتشتی ساکن لس‌آنجلس در مرکز زرتشتیان برگزار شد.
این جشن که با خوشامدگویی از باشندگان با آیینه و گلاب و نقل در ورود میهمانان از سوی دوشیزگان با پوشش سنتی زرتشتی آغاز شد با گاتهاخوانی نوجوانان زرتشتی و هنرمندی گروه‌های مختلف موسیقی و حرکات موزون (رقص) و آواز چکامه‌های فولکلور زرتشتیان و نمایش آهنگین سفره هفت‌سین توسط نونهالان و عمونوروز ادامه یافت.
در این جشن مهمانی از سوی دفتر یکی از نمایندگان کالیفرنیا در مجلس آمریکا حضور داشت که سپاسنامه‌ای به زرتشتیان به مناسبت نوروز اهدا کرد و در مقابل مرکز زرتشتیان لس‌آنجلس هم از ایشان تقدیر کرد.
همچنین از باشندگان جشن با چای و شیرینی و شام پذیرایی شد. در پایان برنامه با دست‌افشانی و پایکوبی همگانی باشندگان پایان یافت.

فرتورها از فرشاد عزتی است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *