گزارش تصویری از

صعود کوهنوردان زرتشتی تهران به قله دوشاخ

گروه کوهنوردان زرتشتی تهران صعود خود را به قله دوشاخ انجام دادند.

برنامه‌ی رفتن به قله دوشاخ از سوی گروه کوهنوردان زرتشتی تهران با باشندگی 12 تن از همنوردان زرتشتی و سرپرستی سیروس مندگاری، در روز آدینه 12 اردیبهشت ۱۴۰۴ انجام شد.

صعود به قله دوشاخ ساعت 4:40 بامداد از میدان درکه آغاز شد و بعد از چهار ساعت و بیست دقیقه کوه‌نوردان به بالای قله دوشاخ رسیدند. گروه پس از استراحت و خوردن صبحانه به سمت پایین روانه شدند و ساعت 13:40 این برنامه دریک هوای بهاری به پایان رسید.

برنامه شش ماه دوم گروه کوه‌نوردان زرتشتی تهران

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

4 پاسخ

  1. بنظر من مردم باید کوهنوردان زرتشتی را سرمشق والگوی خود قرار دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *