گزارش تصویری از

نمایشگاه دستاوردهای زرتشتیان در خانه نرگس‎

نمایشگاه فروش دستاوردهای فرهنگی و هنری زرتشتیان به کوشش انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران در خانه نرگس برگزار شد.

این نمایشگاه یک‌روزه به کوشش انجمن زرتشتیان تفت و توابع در روز آدینه 12 اردیبهشت‌ماه 1404 از ساعت 11 تا 19 باهدف نمایش و فروش دستاوردهای فرهنگی و هنری همکیشان زرتشتی در خانه نرگس برگزار شد.

فرتورها از آناهیتا عبد شریف‌آبادی است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *