گزارش تصویری از

همازوری هموندان انجمن زرتشتیان تهران در انتخابات گردش 46

انتخابات برای گزینش 21 هموند هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران و سه تن هموندان هیات بازرسان بامداد آدینه آغاز شد.

همکیشان زرتشتی هموند انجمن زرتشتیان تهران در ساعت آغاز رای گیری با به همراه داشتن کارت شناسایی زرتشتی فارسی و کارت ملی بامداد روز آدینه 27 تیرماه 1404 با باشندگی در تالارهای خسروی و ایرج برای گزینش نامزد‌های هیات‌مدیره و نامزدهای هیات بازرسان به افراد موردپذیرش خودشان به شکل الکترونیکی رای دادند.

رای گیری از ساعت 9 بامداد آغاز و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت.

فرهاد کاویانی، هموند هیات نظارت بر انتخابات انجمن زرتشتیان تهران

مینا اکبری، نماینده وزارت کشور

فرتور از همایون مهرزاد است.

2393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

4 پاسخ

  1. متاسفم برای انجمن با این مدل رای گیری.
    هیچ ارزشی برای وقت مردم قائل نشدن و می‌بایست دو ساعت برای رای دادن منتظر شد.

  2. روز خوش طبق اطلاعیه انجمن تهران برگزاری انتخابات توسط هیئت اجرایی انتخابات گردش ۴۶ انجام شده و انجمن فقط مکان و امکانات و نیرو در اختیار این گروه گذاشته است و همه مسئولیت رای گیری برعهده آنها بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *