«ارکستر شهر» به روی صحنه رفت

نخستین اجرای صحنه‌ای «ارکستر شهر» با اجرای قطعات «مهربانی»، «آزادی»، «ای ایران»، «چنگ رودکی»، «به زندان» و «نخست گلبانگ مضرابی» شب گذشته از سوی ارکستر شهر تهران اجرا شد.

اجرای صحنه‌ای ارکستر شهر، شامگاه شنبه 14 اسفندماه 1395 خورشیدی، در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

 

0114

فرتور از زینب مهدوی است

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *