لوگو امرداد
اثرگذاری همه‌گیری بیماری کرونا

موکول شدن پیکارهای جهانی زرتشتیان به تابستان سال آینده

2020هفدهمین پیکارهای جهانی زرتشتیان در این دوران بی‌سابقه، به‌شوند رعایت بهداشت عمومی و ایمنی و حفظ سلامت جامعه به تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی موکول شد.
هیات مدیره‌‌ی سازمان زرتشتیان شهر بزرگ واشینگتن دی سی (ZAMWI) و کمیته‌ی رایزنی برگزاری پیکارهای زرتشتیان برای میزبانی هفدهمین مسابقات زرتشتیان که قرار است در سال آینده برگزار شود، از هم اکنون در حال برنامه‌ریزی بوده و حامیان این پیکارهای را فراخواند که مانند گذشته، برای برگزاری این پیکارها پس از پایان این بیماری همه‌گیر و به ثبات رسیدن وضع اقتصادی، همکاری بایسته را انجم دهند. ZAMWI از کمیته‌ی اجرایی فزانا، کمیته‌ی پیکارهای زرتشتیان، داوطلبان موسسه‌های مختلف فعال در این پیکارها که برای برگزاری این پیکارها کوشیده‌اند، سپاسگزاری می‌کند.
کسانی که می‌خواهند به عنوان عضوی از انجمن‌ها یا داوطلبانه برای برگزاری پیکارها فعالیت کنند با ایمیل [email protected] در ارتباط باشند.
تحت این شرایط به تعویق انداختن این پیکارها کار درست و به‌خردمندانه‌ای بود و هزینه‌های نام‌نویسی پرداخت شده در پیکارها به همه‌ی درخواست‌دهندگان بازپرداخت خواهد شد. این اطلاعیه توسط چهار ارگان کمیته‌ی اجرایی فزانا، کمیته‌ی مسابقه‌های زرتشتیان، هیات‌مدیره ZAMWI و کمیته رایزنی مسابقه‌های زرتشتیان ۲۰۲۰ تهیه شده است .
پیش از این بنا بود، هفدهمین بازی‎‌های زرتشتیان ۲۰۲۰ تیرماه 1399 خورشیدی با شعار جامعه کوچک، رویاهای بزرگ، همبستگی قویتر بودن! در بالتیمور، بزرگترین شهر و مرکز فرهنگی ایالت مریلند آمریکا برگزار شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07