گزارش تصویری از

دیدار فرمانده انتظامی استان یزد از آتشکده زرتشتیان

فرمانده انتظامی استان یزد با هیات همراه از آتشکده یزد دیدار کرد و از نزدیک با این مکان سپند آشنا شدند.

بنابر گزارش تارنمای انجمن زرتشتیان یزد، سردار احمد نگهبان، فرمانده انتظامی استان یزد، روز سه‌شنبه یکم مهرماه 1404 برابر با امرداد امشاسپند و مهرماه 3763 زرتشتی از آتشکده زرتشتیان یزد بازدید کرد.

سردار احمد نگهبان در ساعت 10 بامداد با هیات همراه به آتشکده یزد رفت و در آنجا بهنام مالی مدیر داخلی انجمن زرتشتیان یزد، توضیحات بایسته را برای باشندگان داد.

سردار احمد نگهبان در تاریخ 27 امرداد 1404 در آیینی به‌عنوان فرمانده انتظامی استان یزد معرفی و جایگزین سردار بهدانی‌فر شد.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *