گزارش تصویری از

گرامیداشت روز دانش‌آموز در دبستان گیو

روز 13 آبان که به روز دانش‌آموز نامور است در دبستان گیو گرامی داشته شد.

بنابر گزارش دبستان گیو، روز سه‌شنبه 13 آبان ماه 1404 دانش‌آموزان این دبستان با اجرای سرود همگانی، کشیدن نقاشی در رابطه با روز دانش‌آموز و اجرای برنامه‌هایی گوناگون، در کلاس‌های درسی خود این روز را گرامی داشتند.

دبستان گیو یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران است که مدرسه‌ای ارزشمند و تاریخی پایتخت با پیشینه‌ی بیش از 70 سال درخشش آموزشی به شمار می‌آید. این دبستان در دهه‌های نخست ساخت مدارس نوین به کوشش ارباب رستم گیو ساخته ‌شده و همچنان در میزبانی از دانش‌آموزان پویا است. مدیریت این دبستان از امسال بر عهده فاطمه سلمان‌زاده است.

فرتورها از دبستان گیو است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *