گزارش تصویری از

جشن اوستا و قرآن اولی‌های دبستان گیو

جشن آغاز یادگیری آموزه‌های دینی اوستا و قرآن، ویژه‌‌برنامه‌ی دانش‌آموزان پایه اول، روز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه 1404در دبستان دخترانه گیو برگزار شد.

بنابر گزارش دبستان گیو، بر پایه‌ی بخش‌نامه‌ی اداره‌ی آموزش‌وپرورش، جشن اوستا و قرآن به مناسبت آغاز یادگیریِ این دو کتاب آسمانی، در میان دانش‌آموزان پایه‌ی اول برگزار می‌شود.برای ارج نهادن به یادگیری آموزه‌های دینی، جشن اوستا و قرآن با باشندگی دانش‌آموزان مسلمان و زرتشتی پایه‌ی اول، روشن گشتاسبی آموزگار دینی زرتشتیان و نفس محمدی، آموزگار پایه‌‌ی اول، به همراه فاطمه سلمان‌زاده مدیریت این دبستان برگزار شد.

دبستان گیو از مدرسه‌های ارزشمند و تاریخی پایتخت با پیشینه‌ی بیش از 70 سال درخشش آموزشی یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران است. دبستان گیو یکی از مدرسه‌های ارزشمند و تاریخی پایتخت است که در این دبستان دهه‌های اول ساخت مدارس نوین به کوشش ارباب رستم گیو ساخته‌شده و همچنان در میزبانی از دانش‌آموزان پویا است.

فرتورها از دبستان گیو است.

3090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *