لوگو امرداد

یاری‌ انجمن زرتشتیان کرج به آسیب‌دیدگان از کرونا

photo 2016 05 04 08 11 54 768x768 1انجمن زرتشتیان کرج با پرداخت وام بدون بهره، همکیشان کرجی را در جبران زیان کار و پیشه‌ پی آمده از همه‌گیری بیماری کرونا، یاری می‌رساند.

انجمن زرتشتیان کرج به آگاهی رساند، درراستای یاری‌رسانی و جبران بخشی از زیان آن دسته از همکیشان کرجی که در پی همه‌گیری بیماری کرونا، در کار و پیشه و زندگی آنان سختی پیش آمده و متحمل آسیب شده‌اند، وام  بدون بهره‌ی شرافتی پرداخت می‌شود.
نیک‌اندیشانی که با پرداخت کمک‌های خود خواهان همازوری با انجمن زرتشتیان کرج هستند با خزانه‌دار انجمن، دانشپور دینیاریان هماهنگی کنند.

همکیشانی که به سبب همه گیری بیماری کرونا، کار و پیشه‌ی آنان دچار رکود شده، متحمل بیکاری و ضرر و زیان شده‌اند برای دریافت وام بدون بهره‌ی شرافتی با خزانه‌دار انجمن، دانشپور دینیاریان به شماره‌ی 09122683395 تماس بگیرند.

اطلاعات و مشخصات افراد کاملاً محرمانه نزد انجمن زرتشتیان کرج نگهداری می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. با سپاس از انجمن زرتشتیان کرج از این که به طور رسمی فعالیت کمک رسانی را اعلام کرده اند. بسیار کار ضروری است. البته این بستگی به برنامه و بودجه انجمن دارد که بتواند به طور عمومی اعلام کند که افراد از نقاط مختلف بتوانند درخواست کنند. اما شاید بهتر بود که تمامی انجمن ها با هماهنگی برنامه ایی مشترک را در این زمینه اعلام می کردند و هر انجمن افراد حوزه جغرافیایی خود (و البته با شرایطی افرادی که احتمالا در حوزه جغرافیایی هیچ انجمنی نیستند) را مدیریت می کردندند. در انصورت اگر انجمنی بودجه اضافی داشت به انجمن دیگر انتقال می داد و از سوی دیگر روش دریافت نیز روشن و روشمند بود. الان احتمالا هر کدام از انجمن ها در حال انجام کمک هایی هستند که متاسفانه روشمند و شفاف نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04