فراخوان انجمن زرتشتیان یزد برای طراحی نشان سپاس

انجمن زرتشتیان یزد برای سپاسگزاری از نیک‌اندیشانی که این انجمن را یاری می‌کنند، «نشان سپاس» پیشکش خواهد کرد. به همین شوند از طراحان و علاقه‌مندان خواسته است تا برای طراحی «نشان سپاس» این انجمن را یاری کنند.

بنابر آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان یزد، علاقه‌مندان و طراحان می‌توانند طرح موردنظر خود را تا روز پنجشنبه 11 دی‌ماه 1404 برابر با سروش ایزد و دی‌ماه 3763 زرتشتی در تارنمای انجمن زرتشتیان یزد به نشانی yza.org.ir/ns بارگذاری کنند. همچنین انجمن زرتشتیان یزد به طرح برگزیده هدیه‌ای پیشکش خواهد کرد.

در این فراخوان آمده است:

طرح پیشنهادی:

  • مدال آویز برای نصب روی سینه
  • شناسنامه
  • باکس جهت نگهداری

(هرگونه پیشنهاد دیگری، موردبررسی انجمن قرار خواهد گرفت)

نکات قابل‌توجه در طراحی

  • از نمادهای فرهنگی، تاریخی و دینی زرتشتی و ایرانی (باستانی) استفاده شود.
  • خوانا و قابل‌درک باشد.
  • مفهوم سیاسی نداشته باشد.
  • کپی از طرح‌های پیشین نباشد.

علاقه‌مندان زرتشتی برای دریافت آگاهی بیشتر با دبیرخانه انجمن زرتشتیان یزد به شماره ۰۳۵۳۶۲۹۹۰۰۰ در پیوند باشند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *